Polska moda męska zaprasza do Poznania

Na najbliższej edycji Targów Mody Poznań, w dniach od 29 do 30 sierpnia, firmy z branży mody męskiej produkujące swoje towary w Polsce wystawią się na wspólnym stoisku. Znajdą się tu razem, takie marki, jak: Sempre, Lanieri, Faber, Duo Men, Artur, Lassar, Sabak, Vernet i Ralf & Patrick. Poprosiliśmy o wypowiedź jednego z wystawców – Roberta Jóźwiaka, właściciela marki Sempre.

Robert Jóźwiak

Co dla Pana oznacza pojęcie „polska moda męska”?

Sformułowanie „polska moda męska” brzmi dumnie i tak powinno być odbierane. Nasze szwalnie mają bardzo dobre opinie jeśli chodzi o jakość i innowacyjność, dlatego też dużo topowych marek zachodnich zleca produkcję swoich kolekcji właśnie w Polsce. Z kolei wiele znanych polskich marek wcale nie szyje w naszym kraju, lecz przeniosło produkcję daleko za granicę Polski. Klient docelowy myśli, że kupuje polski produkt a tak naprawdę…

Jakie znaczenie ma dla polskiego konsumenta fakt, że kupowana przez niego odzież, została wyprodukowana w jego kraju?
Klient który kupuje polski produkt wspiera naszą gospodarkę. Na zachodzie świadomość konsumentów jest normą. Klient, który zaopatruje się w odzież uszytą w Polsce, otrzymuje ponadto produkt wysokiej jakości w umiarkowanej cenie, dlatego coraz więcej osób jest zainteresowanych zakupem rodzimych towarów.

Co polskim producentom z mody męskiej najbardziej pomoże w osiąganiu sukcesów?
Do osiągnięcia lepszych rezultatów potrzebne jest oznaczenie na wyrobie kraju pochodzenia oraz szeroka kompania medialna.

Dziękujemy za rozmowę i zapraszamy handel na stoisko Polskiej Mody Męskiej.

Zdjęcia: Sempre

Data publikacji: 20.08.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Firmy zbulwersowane nierównym traktowaniem w lockdownie. Będą pozwy?

Przedstawiciele firm zrzeszonych w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług rozważają pozwy wobec Skarbu Państwa. Kancelarie prawne… więcej »

Aktualności:
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia: Podsumowanie roku 2020
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia działa nieprzerwanie od października 2016 roku jako inicjatywa wypływająca z potrzeb branży. Naszym nadrzędnym… więcej »
Aktualności:
Galerie i najemcy apelują do klientów o troskę o bezpieczeństwo

W ostatnią sobotę listopada, kiedy po trzech tygodniach ponownie uruchomiono sklepy w galeriach handlowych, odwiedzalność obiektów była o… więcej »