Recman wprowadził do swojej oferty usługę MatchUp, która pozwala przymierzyć online wybrany produkt z dowolnego miejsca na świecie. Głównym celem funkcjonalności jest umożliwienie klientom idealnego dopasowania produktu do sylwetki poprzez porównanie realnych wymiarów odzieży z faktycznymi wymiarami klienta. Narzędzie MatchUp jest bardzo precyzyjne dzięki czemu oszczędza czas i pieniądze konsumentów. Już dziś usługa dostępna jest w sklepie internetowym na www.recman.pl – polskiej marki mody męskiej.
Jak to działa? Klient wybiera produkt z oferty Recman którym jest zainteresowany, po kliknięciu przycisku „przymierz online” zostanie poproszony o wpisanie realnych wymiarów swojego ciała. Następnie aplikacja zasugeruje rozmiar, który będzie najbardziej odpowiedni. MatchUp dokładnie określi, w którym miejscu wybrany produkt będzie pasował idealnie, a gdzie będzie niedopasowany, np. wskaże, że marynarka jest za szeroka lub za wąska o konkretną ilość centymetrów. Technologia jest prosta i przyjemna dla klienta oraz niesie za sobą wiele korzyści. Przede wszystkim oszczędność czasu, ponieważ klient w końcu nie musi go tracić w kolejkach, bądź na wykonywanie kolejnych zwrotów z powodu błędnie wybranego rozmiaru. Drugim równie ważnym atutem jest wygoda poprzez perfekcyjnie dopasowanie danego produktu, bez konieczności wychodzenia z domu.
– Bardzo cieszymy się, że jako pierwsza marka z branży mody męskiej w Polsce podjęliśmy współpracę z firmą MatchUp. Jesteśmy przekonani, że tego typu rozwiązania ułatwiają zakupy naszym klientom oraz pozwolą dobrać idealny rozmiar. Będziemy obserwować reakcje naszych klientów oraz wspólnie z MatchUp wyciągać wnioski, aby usługa była skrojona na miarę oczekiwań jej odbiorców – powiedział Roman Tulwin, założyciel marki i Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o.