Zalando rusza z kampanią promującą wyłącznie polskie marki

Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, rozpocznie pierwszą kampanię marketingową mającą na celu zwiększenie widoczności polskich marek, a także budowanie świadomości ich dostępności na Zalando. Kampania “To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio. To polskie marki na Zalando” przestawia asortyment wybranych rodzimych marek dostępnych na Zalando uchwycony na ulicach Warszawy w sposób  oddający atmosferę czterech największych stolic mody. Zdjęcia realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in.: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko czy Diverse, Big Star.

W ostatnich latach krajowa moda odnosi niezwykłe sukcesy, zyskując na znaczeniu na rynku lokalnym i budując swoją pozycję również na arenie międzynarodowej. Klienci doceniają kolekcje polskich marek za jakość oraz design, wpisujący się w światowe trendy, co czyni z nich pożądane produkty. Obecność rodzimych brandów w asortymencie Zalando jest tym ważniejsza, że lokalizacja oferty to jeden z kluczowych elementów naszej strategii biznesowej, przybliżającej nas do celu jakim jest stanie się Starting Point for Fashion w Polsce. Chcemy wspierać polskie marki w ich rozwoju i dlatego ruszamy z kampanią, w której to właśnie one będą największymi gwiazdami – tłumaczy Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.

Kampania “To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio! To polskie marki na Zalando” startuje 23 czerwca i potrwa 6 tygodni. Pojawi się w kanałach digital, social mediach, prasie, a także na samej platformie. Dodatkowo na Zalando.pl zostanie stworzona przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek, gdzie klienci będą mogli zapoznać się z ich pełnym portfolio.

Zalando jest jedną z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych. Założona w Berlinie w 2008 roku dostarcza pełen asortyment modowy do ponad 51 milionów klientów na 25 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria oraz produkty kosmetyczne. Asortyment obejmuje szerokie spektrum międzynarodowych marek zarówno znanych na całym świecie, jak i lokalnych.

Data publikacji: 23.06.2023
Przeczytaj również

Marketing:
Marka osobista – jak ją zbudować w branży modowej?

W dzisiejszym świecie mody marka osobista jest niezbędna, żeby zaistnieć w branży. Pojęcie marki osobistej jest bardzo szerokie i obejmuje… więcej »

Handel:
Hiper personalizacja wkracza do handlu wielokanałowego

Czym różni się hiper personalizacja od królującej na rynku retail od lat… więcej »

Marketing:
Trendy w marketingu w czasach nowych wyzwań

Niestabilna sytuacja gospodarcza oraz rozwój technologii mają największy wpływ na funkcjonowanie działów marketingowych światowych… więcej »