Retail Marketing Awards: Zwyciężył salon Ochnika

fot. Ochnik

Znamy już zwycięzców 8. edycji konkursu Retail Marketing Awards. W trójce najlepszych salonów handlowych znalazły się w tym roku sklepy Ochnika, Recmana i camel active. Wyróżniono także salony Henri Lloyd i Heritage Shop & Wine.

16 kwietnia 2015 r. w hotelu Sound Garden w Warszawie, podczas corocznej imprezy dla zarządzających i marketerów sieci handlowych Retail Marketing Forum, ogłoszono wyniki konkursu na najlepsze sklepy Retail Marketing Awards. Nagrodę główną zdobył salon Ochnik w Gemini Park Tarnów, a statuetkę z rąk Jerzego Osiki, prezesa firmy Promedia, organizującej konkurs, odebrała Magdalena Pamięta, starszy specjalista ds. szkoleń i visual merchandisingu w Ochniku. Została ona dodatkowo obdarowana butelką szampana przez Annę Konarską, prezesa zarządu firmy Multicontract i przedstawicielkę partnera głównego konkursu – amerykańskiej marki Adore, światowego lidera w produkcji elastycznych paneli podłogowych dla obiektów handlowych. Drugie miejsce przyznano sklepowi Recman w CH M1 w Markach. Dyplom odebrał Wojciech Tulwin, marketing manager sieci. Trzeci na podium znalazł się salon camel active w Galerii Bałtyckiej Gdańsk, który reprezentowała na rozdaniu nagród Anna Kustosz, office assistant Bultel Worldwide Fashion Poland.

OCHNIK_1   RECMAN  CAMEL ACTIVE

Wręczono także dwa wyróżnienia. Jedno z nich trafiło do Anny Galczewskiej, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy Henri Lloyd, za sklep w Szczecinie, a drugie do Macieja Rojewskiego, właściciela sklepu Heritage Shop & Wine w Warszawie.  Sklepy były oceniane pod względem visual merchandisingu, korzystania z nowoczesnych narzędzi marketingowych  i poziomu obsługi klienta.

HENRI LLOYD  Heritage

Organizatorem konkursu jest firma Promedia, której właściciel Jerzy Osika zasiada w Radzie Ekspertów prestiżowego światowego konkursu EuroShop RetailDesign Awards na najciekawsze nowe koncepty handlowe. W jury tegorocznej edycji konkursu zasiadały Marlena Woolford, założycielka londyńskiej firmy konsultingowej Inspiration Trend Analysis, Monika Harłacz, ekspertka i konsultantka w dziedzinie visual merchandisingu, wykładowca Krakowskich Szkół Artystycznych, oraz Eliza Mrowińska, redaktor naczelna portalu Galeriehandlowe.pl i miesięcznika „Galerie Handlowe”.

Partnerem Głównym 8. edycji konkursu Retail Marketing Awards została firma Multicontract reprezentująca Adore Touch, światową markę elastycznych paneli podłogowych dla obiektów handlowych. Brand Adore Touch ma w portfolio realizacje dla takich sieci sklepów, jak: Victoria’s Secret, T-Mobile, Macy’s, Bloomingdale’s, Brooks Brothers czy Walmart.

Data publikacji: 22.04.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
Łódź Young Fashion 2021 – znamy wyniki konkursów dla młodych projektantów

Wydarzenie Łodź Young Fashion rozpoczęło się w czwartek Galą Dyplomową Instytutu Ubioru łódzkiej ASP, którą przebojowo, zdobywając prawie… więcej »

Konkursy:
EuroShop RetailDesign Award: Nabór do konkursu na najlepsze nowe projekty sklepów
EHI Retail Institute i Messe Düsseldorf ogłosiły nabór do kolejnej edycji konkursu EuroShop RetailDesign Award. Z nadesłanych zgłoszeń z całego świata jury wybierze trzy… więcej »
Konkursy:
Studenci z Radomia zaprojektowali kolekcje kapsułowe dla CCC

Grupa CCC we współpracy z Wydziałem Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu rozstrzygnęła konkurs „Zaprojektuj… więcej »