Centrum Handlowe Gemini Park Tychy to najnowsza inwestycja firmy Gemini Holding. Budowa obiektu ruszyła 11 stycznia 2016, a jego otwarcie zaplanowano na przełom III i IV kwartału 2017 roku. Koszt inwestycji to około 350-400 mln złotych.
Nowe centrum handlowe będzie zlokalizowane w sąsiedztwie kluczowych dróg krajowych i regionalnych. Zostało zaplanowane jako nowoczesny, wielkopowierzchniowy obiekt handlowy z parkingiem na 1,1 tys. pojazdów, liczący około 36 tys. mkw. powierzchni najmu, co z już istniejącą powierzchnią handlową (Tesco, Obi, Saturn) daje łącznie na tym obszarze około 60 tys. mkw. powierzchni handlowej. W Gemini Park Tychy będzie funkcjonowało ponad 130 lokali handlowych, gastronomicznych, punktów usługowych, które zapełnią zarówno znane i popularne sieci handlowe, jak i lokalni przedsiębiorcy.
– Założenie jest takie, by budynek był obiektem łatwo dostępnym dla klientów, a jego wnętrza były pełne naturalnego, dziennego światła, w czym pomoże duża ilość przeszkleń i otwarć widokowych. Wnętrza będą nawiązywały swoim charakterem do eleganckiej, miejskiej ulicy handlowej – mówi Michał Korolczuk, architekt i project manager Gemini Holding.
Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma CBRE, która w Polsce zaangażowana jest w komercjalizację 22 projektów, z czego z największych warto wymienić Galerię Kazimierz w Krakowie, Galerię Mazovia w Płocku czy Wars Sawa Junior w Warszawie.