Salon Bielizny wypływa na szerokie wody

Już po raz szósty w Centrum Promocji Mody w Łodzi odbędzie się Salon Bielizny. Wiosenna edycja imprezy będzie miała miejsce 7 kwietnia 2018 roku.

Premierowe kolekcje na jesień i będące aktualnie w sprzedaży propozycje wiosenno-letnie pokaże prawie pięćdziesiąt firm. W większości zaprezentują się marki doskonale znane odwiedzającym z poprzednich salonów, ale pojawią się też nowi wystawcy: Ab Ovo, Agio, Alles, Aquarilla, Felina, Hamana, Kopex, Nota, Sans Complex i Wiesmann.

Nowością będzie strefa marek butikowych, które zaproponują autorskie kolekcje skierowane do klientek szukających oryginalnych i unikatowych modeli. W jej ramach, na pierwszym piętrze odwiedzający zobaczą: Endorfinellę, La Belle Epoque, Room669 i White Rvbbit. Targom towarzyszyć też będzie wystawa prac studentów Katedry Bielizny łódzkiej ASP. Wśród stałych punktów programu, jak zawsze, organizatorzy zaplanowali fachowe spotkania z ekspertkami i ekspertami z branży bieliźnianej i internetowej oraz, po raz pierwszy, medycznej. Kolejną dawkę wiedzy branżowej zapewnią uczestnikom wykłady Katarzyny Sałaty, Izabeli Sakutovej i Agnieszki Sochy.

Punktem kulminacyjnym Salonu Bielizny będzie pokaz, podczas którego goście wyruszą w dalekomorski rejs, by poczuć powiew rześkiej bryzy, mody i designu. Zanurzą się oceaniczne głębiny i posłuchają pirackich opowieści. Modelkom towarzyszyć będzie legendarny kapitan Czarnej Perły, a w roli majtków okrętowych – zespół tancerzy.

Więcej informacji o wydarzeniu na: www.salon-bielizny.com

foto (174 of 175)

Data publikacji: 5.04.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »