CDRL wypracowało w I półroczu 67,3 mln zł przychodów w polskich sklepach

fot. coccodrillo.eu fot. coccodrillo.eu

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, osiągnął w I półroczu 67,3 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej oraz 9,2 mln zł przychodów w kanale e-commerce w Polsce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 3 proc. i 41 proc. względem I półrocza 2017 r.

– Osiągnięte w I półroczu wyniki pokazują, że nasza oferta cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem oferty oraz optymalizacją krajowych punktów sprzedażowych i poprawą jej rentowności. – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W samym czerwcu przychody w sklepach stacjonarnych wyniosły 9,8 mln zł, a w polskim kanale e‑commerce 0,9 mln zł. Oznacza to spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o odpowiednio 13 proc. i 1 proc.

– Na wypracowane w czerwcu wyniki wpływ miał układ kalendarza, w tym wolne niedziele oraz wyjątkowo ciepły czerwiec. Jednocześnie osiągana przez nas marża utrzymuje się na zadowalająco wysokim poziomie. – dodał Marek Dworczak.

Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 – poza nią.

W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie około 30 nowych sklepów za granicą.

Data publikacji: 16.07.2018
Przeczytaj również

Rynek:
Trendy w sektorze dóbr luksusowych
Branża dóbr luksusowych, ze względu na stabilny rozwój, od lat znajduje się centrum zainteresowania inwestorów, zarówno strategicznych, jak i finansowych. W 2017 w tym… więcej »
Rynek:
Top Secret po pierwszym półroczu już na plusie
Sieć Top Secret w pierwszym półroczu br. wypracowała 2,5 mln zł zysku z działalności operacyjnej, przy obrotach na poziomie 111,4 mln zł. Tym samym kontynuowała… więcej »
Rynek:
CCC zwiększa marżę i tnie koszty
W wynikach grupy CCC za drugi kwartał 2018 roku widać pierwsze efekty programów optymalizacji biznesu. Grupa wypracowała zysk EBITDA na poziomie 269 mln PLN (bez… więcej »