Digitalizacja przynosi korzyści

comarch-konferencja (002)

Handel nie może istnieć bez nowych technologii. Pytanie raczej brzmi: które rozwiązania informatyczne sprawdzają się najlepiej? Co detaliści i producenci powinni brać pod uwagę przy budowaniu strategii handlowej? Jak efektywnie zarządzać siecią sprzedaży dzięki Business Intelligence i omnichannel? Odpowiedzi na te pytania padną podczas konferencji „Comarch Retail 2018. Digitalizacja w retail”.

Eksperci Comarch zaprezentują jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży, budować lojalność klientów oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących.  Podczas konferencji wystąpi również Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju francuskiej sieci Obag Store, który przedstawi case study z wdrożenia aplikacji Comarch Retail POS. Dodatkowo zaprezentowane zostanie projekt zrealizowany przez Comarch dla holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay. W ramach współpracy Comarch opracował i wdrożył system IT  do zarządzania lojalnością klientów. Dodatkowo uruchomiona została aplikacja mobilna, a cała platforma do obsługi programu lojalnościowego została oparta o technologię bluetooth i beacony.
Ciekawym punktem programu będzie panel poświęcony zagadnieniu „Customer 360”, czyli budowaniu pełnego obrazu klienta, jego preferencji zakupowych oraz realizowanych transakcji. Na podstawie danych zebranych przez aplikacje Business Intelligence firmy handlowe są w stanie przygotować klientom oferty „szyte na miarę”.
– Podczas konferencji pokażemy na przykładach, jak skutecznie zarządzać sprzedażą w sieciach sklepów, opowiemy jak przygotować strategię omnichannel w e-commerce oraz jak budować pełny obraz klienta, wykorzystując funkcjonalności systemów informatycznych. Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję – mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch ERP.
Dodatkowo eksperci podzielą się wiedzą na temat gromadzenia i przetwarzania danych, zarządzania magazynem z wykorzystaniem automatyzacji procesów oraz przedstawią mobilne rozwiązania wspierające sprzedaż.
„Comarch Retail 2018” to wydarzenie dla dyrektorów operacyjnych, sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport a także specjalistów ds. handlu internetowego
Konferencja odbędzie się 5 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2018.comarch.pl/ .

Data publikacji: 26.04.2018
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Michael E. Porter – twórca koncepcji 5 sił Portera – gościem Golden Marketing Conference
Światowej sławy autorytet w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany obecnie naukowiec ekonomii i biznesu Michael E. Porter przyjedzie do Polski na… więcej »
Szkolenia i konferencje:
E-commerce Innovations w Katowicach
E-commerce Innovations, bezpłatna konferencja dla wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze trendy w e-commerce B2B, odbędzie się tym razem w Katowicach, w Międzynarodowym… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Konferencja Digital Signage
Digital Signage to bezpłatna konferencja skierowana do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych w marketingu. Wydarzenie odbędzie się 18 kwietnia o godz. 9:00 w… więcej »