Digitalizacja przynosi korzyści

Handel nie może istnieć bez nowych technologii. Pytanie raczej brzmi: które rozwiązania informatyczne sprawdzają się najlepiej? Co detaliści i producenci powinni brać pod uwagę przy budowaniu strategii handlowej? Jak efektywnie zarządzać siecią sprzedaży dzięki Business Intelligence i omnichannel? Odpowiedzi na te pytania padną podczas konferencji „Comarch Retail 2018. Digitalizacja w retail”.

Eksperci Comarch zaprezentują jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży, budować lojalność klientów oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących.  Podczas konferencji wystąpi również Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju francuskiej sieci Obag Store, który przedstawi case study z wdrożenia aplikacji Comarch Retail POS. Dodatkowo zaprezentowane zostanie projekt zrealizowany przez Comarch dla holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay. W ramach współpracy Comarch opracował i wdrożył system IT  do zarządzania lojalnością klientów. Dodatkowo uruchomiona została aplikacja mobilna, a cała platforma do obsługi programu lojalnościowego została oparta o technologię bluetooth i beacony.
Ciekawym punktem programu będzie panel poświęcony zagadnieniu „Customer 360”, czyli budowaniu pełnego obrazu klienta, jego preferencji zakupowych oraz realizowanych transakcji. Na podstawie danych zebranych przez aplikacje Business Intelligence firmy handlowe są w stanie przygotować klientom oferty „szyte na miarę”.
– Podczas konferencji pokażemy na przykładach, jak skutecznie zarządzać sprzedażą w sieciach sklepów, opowiemy jak przygotować strategię omnichannel w e-commerce oraz jak budować pełny obraz klienta, wykorzystując funkcjonalności systemów informatycznych. Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję – mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch ERP.
Dodatkowo eksperci podzielą się wiedzą na temat gromadzenia i przetwarzania danych, zarządzania magazynem z wykorzystaniem automatyzacji procesów oraz przedstawią mobilne rozwiązania wspierające sprzedaż.
„Comarch Retail 2018” to wydarzenie dla dyrektorów operacyjnych, sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport a także specjalistów ds. handlu internetowego
Konferencja odbędzie się 5 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2018.comarch.pl/ .

Data publikacji: 26.04.2018
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy w zachowaniach konsumenckich i handlu na 2021 r.

26 listopada warto wziąć udział w szkoleniu online „Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania”. Będzie można zapoznać się z… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży

14 października zapraszamy na szkolenie online, które pomoże Wam w skutecznym radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży B2B (business… więcej »