Konferencja „Mobilna obsługa klienta biznesowego” – (r)ewolucja w handlu

Rozwiązania mobilne stały się narzędziem codziennego użytku zarówno dla przedstawicieli handlowych, jak i specjalistów ds. marketingu. Przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań jest rzeczą niezbędną a praca w terenie i bezpośredni kontakt z klientem to podstawa rozwoju działu sprzedaży.

„Wyjdź zza biurka” i weź udział w bezpłatnym webinarze „Mobilna obsługa klienta biznesowego”, którego organizatorem jest Comarch. Zarejestruj się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/. Webinar odbędzie się 29 czerwca.

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się jakie korzyści można zyskać, stosując urządzenia mobilne do obsługi klientów, jak maksymalizować sprzedaż u klientów, realizując  promocję marketingowe oraz jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną wizytę u klienta.

– Ze względu na stale rosnące wymagania klientów biznesowych oraz silną konkurencję, każda firma potrzebuje szybkiego i elastycznego narzędzia do sprawnej obsługi kontrahentów. Dlatego pracownicy, którzy pracują na co dzień w terenie i są odpowiedzialni z stały kontakt z klientami muszą być wyposażeni w  aplikację, która posiada szeroki wachlarz funkcjonalności, od rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej, przez wydruk dokumentów handlowych aż po dostęp informacji na temat aktualnych promocji i planowanych akcji marketingowych. Zapraszam do udziału w naszym webinarze, podczas którego pokażemy jakie korzyści niesie ze sobą mobilna obsługa klienta biznesowego zarówno dla naszej firmy, jak i kontrahenta – mówi Joanna Bałut, Product Manager Comarch Mobile.

Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu „Omnichannel w praktyce”. W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące procesów magazynowych, serwisowej obsłudze klienta, bezpieczeństwie danych oraz zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

Data publikacji: 22.06.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »