Konferencja „Mobilna obsługa klienta biznesowego” – (r)ewolucja w handlu

Rozwiązania mobilne stały się narzędziem codziennego użytku zarówno dla przedstawicieli handlowych, jak i specjalistów ds. marketingu. Przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań jest rzeczą niezbędną a praca w terenie i bezpośredni kontakt z klientem to podstawa rozwoju działu sprzedaży.

„Wyjdź zza biurka” i weź udział w bezpłatnym webinarze „Mobilna obsługa klienta biznesowego”, którego organizatorem jest Comarch. Zarejestruj się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/. Webinar odbędzie się 29 czerwca.

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się jakie korzyści można zyskać, stosując urządzenia mobilne do obsługi klientów, jak maksymalizować sprzedaż u klientów, realizując  promocję marketingowe oraz jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną wizytę u klienta.

– Ze względu na stale rosnące wymagania klientów biznesowych oraz silną konkurencję, każda firma potrzebuje szybkiego i elastycznego narzędzia do sprawnej obsługi kontrahentów. Dlatego pracownicy, którzy pracują na co dzień w terenie i są odpowiedzialni z stały kontakt z klientami muszą być wyposażeni w  aplikację, która posiada szeroki wachlarz funkcjonalności, od rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej, przez wydruk dokumentów handlowych aż po dostęp informacji na temat aktualnych promocji i planowanych akcji marketingowych. Zapraszam do udziału w naszym webinarze, podczas którego pokażemy jakie korzyści niesie ze sobą mobilna obsługa klienta biznesowego zarówno dla naszej firmy, jak i kontrahenta – mówi Joanna Bałut, Product Manager Comarch Mobile.

Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu “Omnichannel w praktyce”. W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące procesów magazynowych, serwisowej obsłudze klienta, bezpieczeństwie danych oraz zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

Data publikacji: 22.06.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy w zachowaniach konsumenckich i handlu na 2021 r.

26 listopada warto wziąć udział w szkoleniu online „Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania”. Będzie można zapoznać się z… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży

14 października zapraszamy na szkolenie online, które pomoże Wam w skutecznym radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży B2B (business… więcej »