Moda na Łódź! OFF Piotrkowska Center otwiera się na branżę fashion

fot. OPG Property Professionals fot. OPG Property Professionals

OFF Piotrkowska Center, miejsce o kultowym już statusie na mapie Łodzi, wznosi się na nowy poziom doświadczeń. Tętniący życiem teren dawnej fabryki Ramischa zazieleni się i wzbogaci o nowe powierzchnie dedykowane branży fashion. Niebanalny budynek handlowo-biurowy FERN OFFICE skusi najemców i ich klientów m.in. unikatowym pasażem mody oraz ogólnodostępnym rooftopem.

Dawniej: tkalnie, przędzalnie, magazyny. Dziś: bary i klubokawiarnie, restauracje z niebanalną kuchnią, sklepy koncepcyjne prowadzone przez unikatowe marki, butikowe biura oraz pracownie projektantów mody, designerów i architektów, a do tego kultowy klub muzyczny. OFF Piotrkowska Center w Łodzi, miejsce uznane przez czytelników magazynu National Geographic Traveler za jeden z 7 Nowych Cudów Polski, jeszcze mocniej otwiera się na przemysł modowy!

Budynek FERN OFFICE uzupełni pierzeję zrewitalizowanych kamienic przy głównym deptaku miasta, stanowiąc tym samym doskonałą propozycję dla firm z branży mody, designu, wyposażenia wnętrz oraz health & beauty. W budynku mieścić się będzie ponad 3,6 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowo-usługowej, ulokowanej w podziemiu, na parterze oraz na pierwszym piętrze. W FERN OFFICE doskonale odnajdą się zarówno sklepy markowe, jak i projektanci, którzy do dyspozycji otrzymają specjalnie wygospodarowaną galerię z salonami.

fot. OPG Property Professionals

fot. OPG Property Professionals

Klienci dojadą do sklepów komfortowo komunikacją miejską (3 minuty spacerem od centrum przesiadkowego) lub samochodem, który będzie można zostawić na parkingu wielopoziomowym budowanym na terenie OFFa. W ramach inwestycji powstanie 222 miejsc dla gości i najemców, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych, kobiet w ciąży i rodzin z dziećmi.

fot. OPG Property Professionals

fot. OPG Property Professionals

Wyróżnikiem miejsca będzie wysoka brama wejściowa, która zachowa widok na znajdujące się w głębi działki pofabryczne zabudowania. W charakterystycznych dla OFFa kontenerach morskich znajdzie się miejsce na butiki, showroomy, pop-up store’y i pracownie projektantów. Kontenery, wraz z większymi lokalami handlowo-usługowymi zachęcającymi do zakupów z witryn zarówno od strony ulicy Piotrkowskiej, jak i przyszłego pasażu, utworzą w reprezentacyjnej części miasta prawdziwe zagłębie mody.

fot. OPG Property Professionals

fot. OPG Property Professionals

Inwestycja wyniesie reprezentacyjny fragment miasta na kompletnie nowy poziom, dosłownie i w przenośni. Na dachu budynku FERN OFFICE powstanie bowiem pierwszy publiczny rooftop na ulicy Piotrkowskiej. Ogólnodostępna przestrzeń z otwartym do późnych godzin klubem muzycznym, restauracją, strefą relaksu z leżakami, kinem letnim i tarasem widokowym… Słowem: podniebny chillout w klimacie OFFa, w samym sercu Łodzi!

fot. OPG Property Professionals

fot. OPG Property Professionals

Łódź zawsze żyła modą. Obok dawnej przędzalni i tkalni wyrobów bawełnianych powstanie więc miejsce skrojone pod udane zakupy – podkreśla Monika Hryniewicz, Head of Leasing w OPG Property Professionals. – Obiekt będzie mógł pomieścić zarówno flagowe sklepy czołowych marek odzieżowych, jak i salony lokalnych projektantów. Do dyspozycji najemców oddajemy przestrzeń pod jednym z najmodniejszych adresów w Łodzi – dodaje specjalistka odpowiedzialna za komercjalizację inwestycji.

Więcej informacji o dostępnych powierzchniach na wynajem: www.piotrkowskacenter.pl.

Data publikacji: 11.04.2019
Przeczytaj również

Handel:
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
Nasycenie powierzchnią w ramach centrów handlowych w Warszawie rośnie, co stwarza możliwości rozwoju dla stołecznych ulic… więcej »
Handel:
Duże miasta już nasycone
Całkowita wielkość powierzchni handlowej oddanej do użytku w 2018 roku wyniosła około 420 tys. mkw. Prawie 30 proc. nowej podaży stanowiły małe centra i parki handlowe o… więcej »
Handel:
Bizuu.com — efekt WOW!
BIZUU to poznańska marka odzieżowa, która wyraża ambicje i pasje współczesnych kobiet, a swoją ofertę kieruje szczególnie do młodych indywidualistek. Taka marka wymaga… więcej »