Retail Marketing Forum pod hasłem customer experience

_MG_1428..

Retail Marketing Forum, coroczne wydarzenie poświęcone marketingowi i sprzedaży w wielokanałowym handlu detalicznym, odbędzie się tym razem 11 kwietnia w siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Na uczestników czeka bogaty program wykładów poświęconych budowaniu pozytywnego, spójnego i unikatowego doświadczenia konsumenckiego w sprzedaży omnichannel.

Tematem przewodnim Retail Marketing Forum będzie omnichannel customer experience – dostarczanie konsumentowi takiego samego doświadczenia zakupowego, niezależnie czy styka się z marką w sklepie internetowym, stacjonarnym, czy tymczasowym pop-up store. Podczas wykładów, prowadzonych przez specjalistów z branży, ekspertów w dziedzinie sprzedaży i marketingu, uczestnicy będą mogli poznać tajniki nowoczesnego handlu wielokanałowego. Dowiedzą się m.in. jak zoptymalizować działania marketingowe i sprzedażowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów, na czym polega e-commerce nowej generacji oraz w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową, by zapewnić konsumentowi spójne doświadczenie zakupowe.

Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych. Uczestników na wydarzenie przyciągają nie tylko merytoryczne wykłady, ale również możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów oraz nawiązania cennych relacji biznesowych.

W trakcie wydarzenia zostaną także ogłoszeni laureaci konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. W konkursie może wziąć udział każdy sklep stacjonarny działający na terenie Polski – wystarczy, że do 29 marca wypełni i prześle do organizatorów konferencji formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.retailmarketingforum.com w zakładce Konkurs. Jurorzy będą oceniać m.in. visual merchandising sklepu, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziom obsługi klienta. Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie sklepy, jak: Tatuum, Wittchen, Mohito, Reebok, Answear.com, Solar, Alles, Yes, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37, VIP Collection, McArthur, Ochnik, Heritage Shop & Wine, Sono Idoni i Lancerto.

Aby wziąć udział w konferencji Retail Marketing Forum wystarczy zarejestrować się przez stronę internetową: http://retailmarketingforum.com/. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.

Data publikacji: 13.03.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
E-commerce Innovations w Katowicach: sprzedaż internetowa B2B
21 marca 2019 r. odbędzie się 9. edycja E-commerce Innovations, bezpłatnej konferencji o najnowszych trendach w e-commerce B2B. Wydarzenie będzie tym razem zorganizowane w… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Michael E. Porter – twórca koncepcji 5 sił Portera – gościem Golden Marketing Conference
Światowej sławy autorytet w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany obecnie naukowiec ekonomii i biznesu Michael E. Porter przyjedzie do Polski na… więcej »
Szkolenia i konferencje:
E-commerce Innovations w Katowicach
E-commerce Innovations, bezpłatna konferencja dla wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze trendy w e-commerce B2B, odbędzie się tym razem w Katowicach, w Międzynarodowym… więcej »