Retail Marketing Forum: Customer Experience

_MG_1428..

Retail Marketing Forum, coroczne wydarzenie poświęcone marketingowi i sprzedaży w wielokanałowym handlu detalicznym, odbędzie się tym razem 5 września w Centrum Praskim Koneser Warszawie. Na uczestników czeka bogaty program wykładów poświęconych budowaniu pozytywnego, spójnego i unikatowego doświadczenia konsumenckiego w sprzedaży omnichannel.

Tematem przewodnim Retail Marketing Forum będzie omnichannel customer experience – dostarczanie konsumentowi takiego samego doświadczenia zakupowego, niezależnie czy styka się z marką w sklepie internetowym, stacjonarnym, czy tymczasowym pop-up store. Podczas wykładów, prowadzonych przez specjalistów z branży, ekspertów w dziedzinie sprzedaży i marketingu, uczestnicy będą mogli poznać tajniki nowoczesnego handlu wielokanałowego. Dowiedzą się m.in. jak zoptymalizować działania marketingowe i sprzedażowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów, na czym polega e-commerce nowej generacji oraz w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową, by zapewnić konsumentowi spójne doświadczenie zakupowe.

Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych. Uczestników na wydarzenie przyciągają nie tylko merytoryczne wykłady, ale również możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów oraz nawiązania cennych relacji biznesowych.

W trakcie wydarzenia zostaną także ogłoszeni laureaci konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. W konkursie może wziąć udział każdy sklep stacjonarny działający na terenie Polski – wystarczy, że do 14 czerwca wypełni i prześle do organizatorów konferencji formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.retailmarketingforum.com w zakładce Konkurs. Jurorzy będą oceniać m.in. visual merchandising sklepu, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziom obsługi klienta. Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie sklepy, jak: Tatuum, Wittchen, Mohito, Reebok, Answear.com, Solar, Alles, Yes, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37, VIP Collection, McArthur, Ochnik, Heritage Shop & Wine, Sono Idoni i Lancerto.

Aby wziąć udział w konferencji Retail Marketing Forum wystarczy zarejestrować się przez stronę internetową: http://retailmarketingforum.com/. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.

Data publikacji: 13.03.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Comarch Retail 2019. Digitalizacja w retailu
Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego ciągle wprowadzają kolejne nowości technologiczne, które ułatwiają klientom dokonywanie zakupów zarówno w sklepach… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing: jak odnieść sukces na targach w czasach nowych oczekiwań klientów
5 czerwca 2019 r. w Warszawie dowiemy się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i… więcej »
Szkolenia i konferencje:
E-commerce Summit już 29 maja
Już 29 maja w Warszawie odbędzie się konferencja E-commerce Summit. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz… więcej »