Webinar: Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym i nie tylko?

27 kwietnia odbędzie się kolejny webinar z cyklu „Omnichannel w praktyce”. Tym razem eksperci Comarch podpowiedzą m.in. jak efektywnie prowadzić sprzedaż w sklepach stacjonarnych, pop-up store’ach czy na wyspach w galeriach handlowych, jak poprawić poziom obsługi klienta, czym jest usługa Click&Collect, dlaczego już teraz warto zainwestować w urządzenia mobilne do sprzedaży w sklepach.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/. W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom za pośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążą udzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom w późniejszym terminie.

Gościem specjalnym pierwszego szkolenia będzie Anna Sulima-Gillow z Forbis Group, firmy projektowo-wykonawczej.

­– W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny to nie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale też istotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rok wymagają coraz więcej w szczególności od jakości obsługi. Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesne rozwiązana, które pomogą mu w szybki i bezproblemowy sposób zrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy też zamówienia brakujących artykułów dla klienta. Podczas webinaru zaprezentujemy  rozwiązania IT, która  usprawniają proces obsługi klientów – mówi Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail.

Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.

 

Data publikacji: 21.04.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »