Webinar: Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym i nie tylko?

27 kwietnia odbędzie się kolejny webinar z cyklu „Omnichannel w praktyce”. Tym razem eksperci Comarch podpowiedzą m.in. jak efektywnie prowadzić sprzedaż w sklepach stacjonarnych, pop-up store’ach czy na wyspach w galeriach handlowych, jak poprawić poziom obsługi klienta, czym jest usługa Click&Collect, dlaczego już teraz warto zainwestować w urządzenia mobilne do sprzedaży w sklepach.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/. W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom za pośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążą udzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom w późniejszym terminie.

Gościem specjalnym pierwszego szkolenia będzie Anna Sulima-Gillow z Forbis Group, firmy projektowo-wykonawczej.

­– W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny to nie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale też istotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rok wymagają coraz więcej w szczególności od jakości obsługi. Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesne rozwiązana, które pomogą mu w szybki i bezproblemowy sposób zrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy też zamówienia brakujących artykułów dla klienta. Podczas webinaru zaprezentujemy  rozwiązania IT, która  usprawniają proces obsługi klientów – mówi Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail.

Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.

 

Data publikacji: 21.04.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy w zachowaniach konsumenckich i handlu na 2021 r.

26 listopada warto wziąć udział w szkoleniu online „Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania”. Będzie można zapoznać się z… więcej »