10. FBC: Skuteczny e-handel w modzie

Jak profesjonalnie sprzedawać przez internet, jakich błędów unikać oraz jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe do zdobycia i utrzymania klientów – tego wszystkiego mogli dowiedzieć się uczestnicy 10. Fashion Business Congress.

25 października 2018 r. w Łodzi branża fashion spotkała się już po raz 10. na corocznym Fashion Business Congress poświęconym skutecznemu e-commerce w modzie. Spotkanie było świetną okazją nie tylko do poszerzenia wiedzy podczas licznych wykładów, ale również przedyskutowania swoich problemów z ekspertami, którzy służyli swą radą i doświadczeniem na stoiskach partnerskich.

Prelekcje rozpoczęły się prezentacją na temat rozwiązań płatniczych Krzysztofa Rogalińskiego, key account managera PayU. Po nim wystąpił Marcin Rutkowski, marketing & PR manager firmy i-systems z wykładem „Jak nie wyjść z mody, czyli jeden system e-commerce na wiele lat”. Następnie Maciej Sarnot, kierownik ds. kluczowych klientów systemu ERP Streamsoft Verto, opowiedział o wdrażaniu omnichannel na przykładzie firmy R-GOL.

Po przerwie, przeznaczonej na indywidualne konsultacje na stoiskach, odbyły się wykłady: „Optymalizacja pracy w branży retail” Michała Jaskólskiego, kierownika marketingu LSI Software, „10 zasad skutecznej komunikacji SMS, czyli sprzedawaj efektywnie” Edyty Godziek, PR & marketing managera SerwerSMS, „Najnowsze trendy w e-mailingowych kampaniach szytych na miarę. Absolutny must have w kampaniach online”, Judyty Mojżesz-Zimonczyk, head of PR & marketing INIS, “E-commerce nowej generacji. Droga na szczyt na podstawie case studies” Macieja Synoradzkiego, key account managera 2ClickShop.

W kolejnej części, po rozmowach przy lunchu, słuchacze mogli wziąć udział w następujących prelekcjach: „Optymalizacja procesu sprzedaży internetowej. Co o zakupach w Twoim e-sklepie myślą Twoi klienci?” Anny Rak, country managera Trusted Shops, „Bujanie w obłokach jest modne – sklep fashion w modelu SaaS” Dominika Cisonia, customer success specialist w firmie Shoper, „Ewolucja oprogramowania sklepowego na przykładzie wiodących marek modowych – case studies” Anny Walaszek, CEO eEngine, „E-mail marketing bez tajemnic” Renaty Gajoch, content designera FreshMail, „Możesz wydać milion na omnichannel i zrobić to źle”    Pawła Piotucha, CCO IAI.

Fashion-Business-Congress-edycja2018 IMG_2874 (10) Fashion-Business-Congress-edycja2018 IMG_2874 (13)

Partnerami wydarzenia byli: i-systems, PayU, LSI Software, Streamsoft, Serwer SMS, Freshmail, Shoper, Inis, Trusted Shops, IdoSell Shop, 2ClickShop, eEngine.pl, Tide Software, Omnipack, Dotpay i Ecard. Patroni honorowi: Polska Izba Bawełny, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Viamoda. Sponsorzy upominków: Patrizia Aryton, Nobo, Znak, Pilomax, Browar Tenczynek, Cedar, Golden Rose, APN Cosmetic, Efektima, Farmona, Bio Life Cosmetics, Biały Jeleń, Delia, Sylveco, Duetus, Rosafilo, Pose.

Więcej informacji na stronie: www.fashionbusinesscongress.com

Data publikacji: 30.10.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Handel:
Mikołaj Wezdecki, dyrektor ds. digitalizacji, LPP : Czy technologia AI to gamechanger dla branży retail?

Przez ostanie 20 lat w branży retail nie było technologii, która mogłaby dokonać rewolucji na skalę AI. Firmy, które do tej pory nie… więcej »

Szkolenia i konferencje:
V edycja Retail Challenge Poland

Forum Retail Challenge Poland 2024 to strategiczne forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i… więcej »