Patrizia Aryton: Nowoczesna klasyka w miejskim stylu

Marka Patrizia Aryton swoją kolekcją kapsułową „Summer in the City” zabiera nas w wymarzoną podróż do Lizbony, udowadniając, że projekty te idealnie komponują się z miejskimi pejzażami, niezależnie od szerokości geograficznej.

Kolekcja „Summer in the City” celebruje letnią elegancję, inspirowaną podróżą w poszukiwaniu ponadczasowego stylu. Kieruje spojrzenie w stronę miejskich ulic, będących dzisiaj nieocenioną bazą stylizacyjnych inspiracji. To interpretacja miejskich, letnich stylizacji. Bazą kolekcji są naturalne tkaniny i dzianiny, takie jak len, bawełna, jedwab. Dzianiny charakteryzują luźne, fantazyjne sploty o ażurowym charakterze. Błysku tkaninom dodają lureksowe nitki oraz guziki z surowców naturalnych (macica perłowa). Zapowiedź lata oparta jest na palecie kolorów ziemi. Zaczynając od czystej bieli, po świetliste beże i brązy. Kolekcję zwieńcza energetyczna czerwień przywodząca na myśl odcienie sycylijskich pomarańczy.

Wiodącym modelem jest tutaj garnitur – od dwurzędowych białego, czerwonego czy brzoskwiniowo-różowego przez trzyczęściowy lniany w kolorze naturalnym, którego każdy element sprawdzi się świetnie jako osobna część stylizacji. Na uwagę zasługuje jednorzędowy garnitur o lekko rozkloszowanej marynarce ze spodniami zakończonymi rozcięciami, którego brązowo-beżowy kolor podkreśla lureksowa nitka. Wszystkie modele skrojone są w sposób delikatnie oversize’owy, tak żeby nie zaburzać proporcji figury, a jednocześnie stworzyć przestrzeń, w której ciało może oddychać w gorące letnie dni.

Data publikacji: 12.04.2024
Przeczytaj również

Moda:
Columbia Sportswear przedstawia kolekcję ICONS Chasing Waterfalls

Tegoroczna kolekcja Columbia ICONS, zatytułowana „Chasing waterfalls”, nawiązuje do korzeni marki w stanie Oregon w USA oraz jej… więcej »

Moda:
Speed hiking - włącz wyższy bieg z Columbia Sportswear

Speed hiking to aktywność szczególnie cenna w dobie nieustannego braku czasu, kiedy to weekendowy wyjazd w góry staje się wyprawą na wagę… więcej »

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »