Bizuu.com — efekt WOW!

BIZUU to poznańska marka odzieżowa, która wyraża ambicje i pasje współczesnych kobiet, a swoją ofertę kieruje szczególnie do młodych indywidualistek. Taka marka wymaga specjalnej oprawy wizualnej i funkcjonalnej, dlatego BIZUU dla kolejnej odsłony swojego e-commerce wybrało zespół 2ClickShop.

Sposób w jaki Bizuu podchodzi do tworzenia kolekcji i ich prezentacji jest dowodem na to, że firma ta aspiruje do grona światowych, czołowych marek w branży fashion. Dlatego też w odpowiedzi na światowe trendy e-commerce w tej branży, nowy sklep internetowy stanowi integralną część serwisu bizuu.com, wraz ze strefą wizerunkową, modułem lookbooków i inspiracji, co pozwala użytkownikowi intuicyjnie nawigować do interesujących go treści.

Nowoczesny, światowy design

Serwis został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami tak, aby oddać ducha marki nakierowanego na indywidualizm i wykraczanie poza przyjęte schematy. Odzwierciedla się to m.in. w celowo zaprojektowanej, nieregularnej ekspozycji produktów. Zdjęcia różnych ujęć produktu rozmieszczone są w założonym obszarze ich prezentacji, na dedykowanej siatce, poprzez mechanizm Drag&Drop w ramach panelu administracyjnego platformy.

Inspirująca strefa editorials

W branży modowej, jedną z najbardziej skutecznych metod inspirowania klientek są lookbooki, czyli wizualizacje zestawień różnych części garderoby z asortymentu sklepu wraz z dodatkami. W bizuu.com w tym celu została utworzona dedykowana sekcja inspiracyjna – „Editorials”, podzielona na aktualne kolekcje marki, dzięki czemu klientki mogą łatwo odnaleźć w sklepie produkty z przedstawionych stylizacji.

Nad każdym elementem kolekcji pracujemy razem, dzięki czemu nawet najmniejszy szczegół dopracowany jest z wyjątkową precyzją. Nie inaczej było w przypadku tworzenia nowego serwisu www.Bizuu.com, w którym każdy element był przez nas wypracowany wraz z projektantami Zespołu 2ClickShop tak, aby sklep online był użyteczny i spójny z wizją naszej marki”. – mówi Zuzanna Wachowiak, właścicielka marki BIZUU.

Wsparcie sprzedaży omnichannel

W dotychczasowym sklepie internetowym klientki nie miały możliwości sprawdzenia dostępności towaru w sklepach stacjonarnych BIZUU z poziomu sklepu internetowego.  W nowej witrynie bizuu.com przy każdym produkcie prezentowana jest, aktualizowana na bieżąco, jego dostępność w magazynie centralnym oraz butikach stacjonarnych. Za aktualizację i wymianę tych danych odpowiada 2Click Real-Time Data Exchange, czyli zaawansowany moduł integracji danych w czasie rzeczywistym z systemem magazynowo-handlowym.

Wdrożenie nowego systemu e-commerce było pierwszym etapem współpracy marki Bizuu z partnerem technologicznym 2ClickShop. Aktualnie Zespół 2ClickShop wspiera markę w zakresie rozwoju platformy e-commerce wraz z jej serwisem i utrzymaniem.

2ClickShop – platforma i dostawca dedykowanych rozwiązań eCommerce B2C/B2B nowej generacji. Wśród klientów 2ClickShop znajdują się takie marki jak NeoNail, Gabriella, Kaskada, Pati i Maks, Świat AGD, Digital24, Nowa Elektro.  

Data publikacji: 12.02.2019
Przeczytaj również

Handel:
VM: Światło – cichy sprzedawca


Współcześnie inteligentne systemy oświetlenia są w stanie badać ruch klienta w sklepie stacjonarnym i analizować pozyskane dane na… więcej »

Handel:
Zachowania zakupowe Polaków w erze wielokanałowości

57% Polaków dokonuje już zakupów online, a 43% korzysta wyłącznie ze sklepów stacjonarnych. Główną barierą dla handlu w internecie jest… więcej »

Handel:
Jak radzą sobie sieci i centra handlowe w obecnej sytuacji gospodarczej
Nie milkną pytania o wpływ aktualnej sytuacji społecznej, politycznej i gospodarczej na wyniki centrów i sieci handlowych w Polsce. Bezrobocie spada, płace rosną, PKB… więcej »