Columbia Sportswear celebruje stulecie wytwórni popularnych kreskówek

Columbia Sportswear i Disney nawiązały współpracę, aby uczcić stulecie historii Disneya specjalną kolekcją outdoorową.

Linia odzieży wierzchniej, odzieży sportowej i akcesoriów jest inspirowana animacjami Disneya z lat trzydziestych XX wieku i przedstawia wizerunki kultowych postaci: Myszki Miki, Myszki Minnie, Kaczora Donalda, Goofiego i Pluto. Kolekcja specjalna jest dostępna zarówno w wersji młodzieżowej, jak i w wersji dla dorosłych, a jej premiera przypada dokładnie w 100. rocznicę powstania The Walt Disney Company.

Pracując nad poszczególnymi produktami, projektanci Columbii wykorzystali animacje Disneya z lat trzydziestych XX wieku. Kolekcja, która zapewnia całej rodzinie ciepło i ochronę w chłodnych warunkach, zawiera detale, które pokochają zarówno entuzjaści Disneya, jak i fani outdooru: są to chowane „uszy myszy” na kapturze kurtki, silikonowe naszywki Disney100 i logo Columbia, czy termorefleksyjna podszewka Omni-Heat™ w nowej odsłonie – tradycyjne, odblaskowe, okrągłe kropki zyskały nowy kształt, który bez problemu rozpoznają fani Myszki Miki.

Kolekcja jest dostępna na stronie www.columbia.com/Disney oraz www.shopdisney.com

Data publikacji: 26.10.2023
Przeczytaj również

Moda:
Patrizia Aryton: Nowoczesna klasyka w miejskim stylu

Marka Patrizia Aryton swoją kolekcją kapsułową „Summer in the City” zabiera nas w wymarzoną podróż do Lizbony, udowadniając, że… więcej »

Moda:
Speed hiking - włącz wyższy bieg z Columbia Sportswear

Speed hiking to aktywność szczególnie cenna w dobie nieustannego braku czasu, kiedy to weekendowy wyjazd w góry staje się wyprawą na wagę… więcej »

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »