(E-BOOK) Jak prowadzić z sukcesem e-commerce w modzie

Nawet do 75% użytkowników, którzy dodają produkt do koszyka, nie finalizuje transakcji. Jak z sukcesem poprowadzić klienta przez całą ścieżkę zakupową? Na co zwrócić uwagę otwierając i prowadząc sklep z modą online? Odpowiedzi na te pytania znalazły się w darmowym e-booku: „Specjaliści o… fashion e-commerce. Wyzwania w świecie mody online.” przygotowanym przez SAMITO.

Dlaczego akurat branża fashion?
W świecie e-commerce branża mody to jeden z największych i najszybciej rozwijających się obszarów. Klienci chętnie kupują ubrania i dodatki, a kolejne sklepy próbują przyciągnąć użytkowników właśnie do siebie. Dostępność sklepu z dowolnego miejsca i urządzenia, możliwość robienia zakupów o dowolnej porze, a nawet niska cena produktów – to mają już wszyscy. Konkurencja jest tak duża, że coraz bardziej liczy się doświadczenie konsumenta (customer experience) – to nowy, silny wyróżnik! Dlatego autorzy publikacji skupili się na konkretnych wskazówkach dopasowanych konkretnie do specyfiki sklepów fashion.

Czego dowiesz się z e-booka?

•    Przeczytasz o tym jakie są różnice między platformami sprzedażowymi i na zwrócić uwagę wybierając najlepszą opcję dla sklepu fashion.
•    Dowiesz się, o czym musisz pamiętać przygotowując prezentację ubrań i dodatków – o zdjęciach i opisach, które sprawiają, że klient chce kupić właśnie „ten” produkt.
•    Przejdziesz przez całą ścieżkę zakupową i zobaczysz, które pozornie drobne elementy mogą decydować o tym, że klient sfinalizuje transakcję.
•    Poznasz rozwiązania, dzięki którym można efektywnie budować relacje z klientami, przeczytasz o segmentacji, personalizacji i o kanałach komunikacji.
•    Dowiesz się, jakie są narzędzia do wspierania sprzedaży w branży mody, kiedy sprawdzą się kampanie onsite, co zyskujemy dzięki silnikowi rekomendacji, jak efektywnie korzystać z powiadomień push.
•    Zidentyfikujesz potencjalne problemy związane z promocją na Instagramie i zobaczysz, jak w pełni legalnie repostować w tej aplikacji.

Dla kogo jest ten e-book?

•    Dla właścicieli i menedżerów sklepów z modą online
•    Dla tych, którzy dopiero planują sprzedaż w internecie
•    Dla specjalistów fashion e-commerce
•    Dla wszystkich zainteresowanych tematyką e-handlu

E-book można pobrać za darmo tutaj >>>

Partnerzy e-booka: Ideacto, Kancelaria Snażyk Korol Mordaka sp.k., Performance Academy, Velocity, Wearfits

Patroni medialni: E-commerce w Praktyce, Fashionbusiness.pl, IAB Polska, Instytut Prawa Mody, Izba Gospodarki Elektronicznej, Nowy Marketing, sprawny.marketing

Data publikacji: 30.07.2019
Przeczytaj również

Handel:
Kto kupuje przez internet, a kto stacjonarnie

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych… więcej »

Handel:
Jak Polacy kupują odzież i obuwie w internecie podczas pandemii

Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat kupowało w ciągu ostatniego roku odzież online, a nieco ponad połowa – obuwie. Co trzeci badany… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »