Jak realizować pop-up store’y w centrach handlowych

31 maja 2017. w Warszawie odbyła się 3. edycja Pop-up Forum – całodniowego szkolenia poświęconego formatom sklepów tymczasowych. Tematem przewodnim wydarzenia były pop-up store’y w centrach handlowych. Uczestnicy mogli nie tylko zaczerpnąć wiedzę o najnowszych trendach w realizacji butików tymczasowych, ale również pobudzić swoją kreatywność podczas wspólnych praktycznych warsztatów.

Szkolenie poprowadzili: Jerzy Osika, prezes Promedia, ekspert ds. retailu i sklepów pop-up,  Milena Falicka, Operational Manager Poland w firmie Mytiful Sp. z o.o.,  która z powodzeniem realizuje projekty sklepów tymczasowych w centrach handlowych, a także Agnieszka Chabrzyk z Business Factory, uznany autorytet w dziedzinie mediów społecznościowych, w szczególności Facebooka. Jerzy Osika i Milena Falicka zaprezentowali przykłady pop-up store’ów z całego świata, doradzali, jak wybrać najlepszą lokalizację dla sklepu tymczasowego. Pokazywali też, jakie narzędzia  visual merchandisingu, marketingu sensorycznego i aktywnej sprzedaży najlepiej sprawdzają się przy tego rodzaju formatach. Agnieszka Chabrzyk natomiast przedstawiła szereg możliwości, jakie dają media społecznościowe w komunikacji pop-up store’ów i zwiększaniu liczby ich klientów.

Podczas zajęć praktycznych uczestnicy mogli przećwiczyć zdobytą wiedzę tworząc całościowe koncepcje sklepów tymczasowych, poczynając od wyboru najlepszej lokalizacji, poprzez pomysły na visual merchandising i obsługę klienta, po strategie marketingowe. Prowadzący szkolenie byli pod wrażeniem niezwykłej kreatywności i zdolności współpracy osób biorących udział w warsztatach.

Coroczne, całodniowe wydarzenie, które dostarcza zainteresowanym kompleksowej wiedzy o pop-up’ach, to odpowiedź organizatora Pop-up Forum, firmy Promedia Jerzy Osika na rosnące zainteresowanie sklepami tymczasowymi w Polsce. Pierwsze Pop-up Forum w formule konferencji odbyło się jesienią 2015 roku, przedstawiając uczestnikom najważniejsze informacje o tym, po co tworzy się sklepy pop-up oraz przybliżając najlepsze praktyki z różnych stron świata. Podczas drugiej edycji, tym razem już w formie praktycznego szkolenia, można było poznać jeszcze więcej szczegółów na temat fenomenu sklepów tymczasowych. Trzecia odsłona Pop-up Forum, którego Partnerem Strategicznym była firma Mytiful, to kontynuacja tego cyklu, skupiona tym razem na realizacji pop-up’ów w centrach handlowych. Kolejne szkolenie z pop-up store’ów odbędzie się w 2018 roku. Śledźcie stronę www.popupforum.pl oraz fanpage’a: www.facebook.com/SzkoleniePopUpForum/

Data publikacji: 2.06.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Cross-Border E-commerce 2025:
Jak zwiększyć e-sprzedaż na rynkach zagranicznych

Już 13 maja odbędzie się konferencja Cross-Border E-commerce - najważniejsze wydarzenie poświęcone  sprzedaży internetowej na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Tegoroczna konferencja E-commerce B2B przyniosła rekordową frekwencję

Dnia 19.11.2024 firma Promedia Jerzy Osika zorganizowała w Sound Garden Hotel w Warszawie konferencję E-commerce B2B. W wydarzeniu wzięło… więcej »

Aktualności:
Konferencja E-commerce B2B. Zgłoszenia tylko do 15 listopada! Ostatnia szansa na udział

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie to… więcej »