Ponad 400 firm i marek z 15 krajów zaprezentowało swoje nowe kolekcje na Targach Poznańskich. Jak wynika z opinii wystawców wydarzenie odwiedziło znaczące grono zagranicznych przedsiębiorców, którzy byli zainteresowani kontraktacjami do ostatniego dnia wydarzenia. Impreza z każdą kolejną edycją budzi też coraz większe zainteresowanie blogerów modowych.
Jesienna edycja Targów Mody Poznań zaskoczyła liczbą wystawców z sektora obuwniczego. Organizatorzy przeznaczyli na nowe kolekcje obuwia i dodatki dwie hale wystawiennicze. Na niespotykaną wcześniej skalę zaprezentowały się brandy z Hiszpanii i Serbii, produkujące designerskie buty i akcesoria w oparciu o najnowsze technologie. Jak twierdzi marka Pedro Miralles – tegoroczny wystawca Targów Mody Poznań – hiszpańska moda jest synonimem jakości i doskonałości. Wyróżnia ją jakość materiałów klasy Premium, nowoczesne wzornictwo i zakres stosowanych procedur przy wytwarzaniu każdej pary butów czy torebki. Według przedstawicieli marki: „Ręczne wykonanie i wygoda to dwie kluczowe cechy mody hiszpańskiej”. Oferta wystawców obuwniczych jest zgodna z medialnymi zapowiedziami trendów: wiodącą rolę w sezonie jesień-zima 2017/2018 będą miały zdobienia: biżuteryjne dodatki, futrzane motywy, hafty, a także oryginalne obcasy. Na sklepowych półkach pojawi się wiele modeli kozaków oraz ciężkich butów.
W dwóch pozostałych halach Międzynarodowych Targów Poznańskich znalazły się nowe kolekcje odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Widoczna była dominacja koloru srebrnego, który stanie się najgorętszym trendem sezonu jesień-zima 2017/2018. Warte uwagi były duże czapki, zdekonstruowane klasyczne ubiory i aksamit wykorzystany w przypadku eleganckich i casualowych stylizacji. Kolekcje na sezon letni zostały oparte w dużej mierze na stylu etno połączonym z wygodnym casualem, zamiłowaniu do klasycznej, jak i awangardowej estetyki oraz tradycyjnych materiałach.
Wśród wystawców można było znaleźć sporą reprezentację polskich producentów, w tym firmy wyróżnione znakiem Polska Moda za jakość i wzornictwo. Część z nich swoją ofertę zaprezentowała na imponującym wybiegu w Sali Ziemi podczas wieczornej gali VIP. Marki MMER, GETEX, Gioiello, Carl Verssen, Mapepina, blu, FERIA, BOCA, Faber, Senso i KASTOR pokazały nową kolekcję do muzyki na żywo w wykonaniu Mateusza Grobelnego. W ramach Targów Mody Poznań organizatorzy spotkali się w Strefie Blogerów z influencerami. Kilkunastu opiniotwórczych blogerów zwiedzało ekspozycje, a niektórzy z nich zrealizowali sesję zdjęciową dla wybranych marek.
Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 20-22 lutego 2018. Szczegóły znajdziecie na stronie: www.targimodypoznan.pl.