Modivo rozpoczyna sprzedaż na Ukrainie

Korzystając z doświadczenia www.eobuv.com.ua, które obecne jest na Ukrainie od 2016 r., spółka eobuwie.pl uruchamia na tym rynku swój kolejny brand: platformę e-commerce Modivo z odzieżą premium. W tym celu powstała dedykowana domena w języku narodowym www.modivo.ua.

– Prowadząc sprzedaż obuwia i akcesoriów na rynku ukraińskim udowodniliśmy, że potrafimy zagwarantować szeroki dostęp do topowych marek. Równocześnie zapewniamy szereg udogodnień związanych z szybką dostawą oraz przyjazną polityką zwrotów – komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl S.A.

Modivo zapewnia kompleksową obsługę zagranicznych rynków. Prowadzi komunikację w 13 krajach. Certyfikat AEO, który posiada firma, zapewnia szereg usprawnień w prowadzeniu biznesu transgranicznego, w tym m.in. mniejszą liczbę kontroli dokumentów i kontroli fizycznych oraz priorytetową obsługę zgłoszeń celnych.

– Modivo cieszy się ogromnym uznaniem wśród naszych klientów oraz branżowych ekspertów. Wyraźnie przekłada się to na udział platformy w przychodach eobuwie.pl. Tylko w ostatnim kwartale przekroczyły one 14%. Zakładamy, że Ukraina to kolejny rynek, na którym poprowadzimy go z powodzeniem, a sprzedaż odzieży będzie sukcesywnie rosła – dodaje Marcin Grzymkowski.

Obecnie Modivo dostępne jest w Polsce, Rumunii, Czechach, Bułgarii, Grecji, Niemczech, Francji, Chorwacji, na Litwie, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie i we Włoszech. W ofercie sklepu znajduje się 269 marek, m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo.

Data publikacji: 16.02.2021
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »