Modivo rozpoczyna sprzedaż na Ukrainie

Korzystając z doświadczenia www.eobuv.com.ua, które obecne jest na Ukrainie od 2016 r., spółka eobuwie.pl uruchamia na tym rynku swój kolejny brand: platformę e-commerce Modivo z odzieżą premium. W tym celu powstała dedykowana domena w języku narodowym www.modivo.ua.

– Prowadząc sprzedaż obuwia i akcesoriów na rynku ukraińskim udowodniliśmy, że potrafimy zagwarantować szeroki dostęp do topowych marek. Równocześnie zapewniamy szereg udogodnień związanych z szybką dostawą oraz przyjazną polityką zwrotów – komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl S.A.

Modivo zapewnia kompleksową obsługę zagranicznych rynków. Prowadzi komunikację w 13 krajach. Certyfikat AEO, który posiada firma, zapewnia szereg usprawnień w prowadzeniu biznesu transgranicznego, w tym m.in. mniejszą liczbę kontroli dokumentów i kontroli fizycznych oraz priorytetową obsługę zgłoszeń celnych.

– Modivo cieszy się ogromnym uznaniem wśród naszych klientów oraz branżowych ekspertów. Wyraźnie przekłada się to na udział platformy w przychodach eobuwie.pl. Tylko w ostatnim kwartale przekroczyły one 14%. Zakładamy, że Ukraina to kolejny rynek, na którym poprowadzimy go z powodzeniem, a sprzedaż odzieży będzie sukcesywnie rosła – dodaje Marcin Grzymkowski.

Obecnie Modivo dostępne jest w Polsce, Rumunii, Czechach, Bułgarii, Grecji, Niemczech, Francji, Chorwacji, na Litwie, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie i we Włoszech. W ofercie sklepu znajduje się 269 marek, m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo.

Data publikacji: 16.02.2021
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »