Nowa kolekcja butów z kukurydzy i winogron marki Bohema Clothing

Bohema Clothing to marka, która zapoczątkowała w Polsce modę na buty z roślinnych materiałów. Marka od samego początku działająca w duchu cruelty-free, stawiająca na zrównoważoną produkcję, wraca do nas z nową kolekcją butów dla kobiet i mężczyzn w kampanii o nazwie Daily Steps.

Bohema stawia na polskie rzemiosło i innowacyjne roślinne materiały (to właśnie Bohema stworzyła pierwsze na świecie buty z kaktusa), ubierają ponadczasowe modele butów w oryginalne formy. W nowym lookbooku “Daily Steps” marka zaprezentowała klasyczne sztyblety, botki, trzewiki czy kowbojki ubrane w geometryczne formy. W kolekcji każdy znajdzie coś dla siebie od delikatnych i klasycznych sztybletów w stylu smart casual po sztyblety na masywnej podeszwie o kwadratowych noskach dla fanek bardziej ekstrawaganckiego obuwia. Botki na obcasie i platformie, trzewiki w kilku wersjach oraz kowbojki. I tutaj również Bohema daje nam pole do wyboru, proponując długie i gładkie kowbojki na obcasie obok krótszych, ręcznie wyszywanych kowbojek w stylu boho.
‘Tworząc kolekcję inspirowaliśmy się eklektyzmem codziennego życiem, i stylem ulicy z całego świata. Ostatnimi czasy dużo podróżowaliśmy i właśnie obserwacje tego jak ubierają się ludzie na całym świecie, było dla nas inspiracją do tej kolekcji.” – mówi projektant marki – Sebastian Szypuła

Bohema to buty, które mają być wyborem zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje. Modele mają podkreślać indywidualny styl kobiet i mężczyzn, którzy je noszą i pozwalać na budowanie bardzo różnych stylizacji, które są oparte na trendach, ale też ponadczasowe. Dlatego marka bawi się formą ponadczasowych klasyków, nadając im geometryczne kształty czy dodając designerskie detale.

W nowej kolekcji Bohema Clothing znalazły się buty wykonane ze zrównoważonych roślinnych materiałów, jak skóra z winogron, która powstaje z odpadów po produkcji wina oraz skóra z kukurydzy, która zawiera aż 74% biobazy i wiskozę z lasów z certyfikatem FSC. Wszystkie buty Bohemy są wegańskie, tworzone lokalnie przez polskich rzemieślników w myśl zrównoważonej produkcji. Wszystkie ubrania wykorzystane w stylizacjach do kampanii pochodzą z drugiego obiegu lub od polskich marek tworzących w myśl zrównoważonej mody. Marka cały czas szuka nowych rozwiązań i już pracuje nad innowacjami w produkcji. W planach jest również wprowadzenie nowych materiałów, których Bohema jeszcze nie może zdradzić ze względu na podpisane NDA.

Credits:

Photo: Kasia Kornas
Models: Julia Boro Borowiecka, Julia Wesołowska, Kornel Jaźwik (XManagement)
Mua: Dagmara Rodak
Style: Wiola Wiertel

Data publikacji: 30.11.2023
Przeczytaj również

Moda:
Patrizia Aryton: Nowoczesna klasyka w miejskim stylu

Marka Patrizia Aryton swoją kolekcją kapsułową „Summer in the City” zabiera nas w wymarzoną podróż do Lizbony, udowadniając, że… więcej »

Moda:
Speed hiking - włącz wyższy bieg z Columbia Sportswear

Speed hiking to aktywność szczególnie cenna w dobie nieustannego braku czasu, kiedy to weekendowy wyjazd w góry staje się wyprawą na wagę… więcej »

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »