Omnichannel w praktyce – cykl bezpłatnych webinarów Comarch

Comarch rusza z cyklem bezpłatnych webinarów na temat zagadnienia omnichannel, czyli realizacji spójnego doświadczenia zakupowego w wielokanałowej interakcji z klientem. Przez cały 2017 rok eksperci Comarch oraz zaproszeni goście będą dzielić się praktyczną wiedzą z zakresu zastosowania nowych technologii w handlu i sprzedaży oraz doświadczeniem w budowaniu relacji z klientami, a także podpowiedzą, jak wykorzystać omnichannel do rozwoju biznesu.

Pierwsze szkolenie, czyli wstęp do świata omnichannel odbędzie się 29 marca. Aby wziąć udział w spotkaniu, wystarczy zalogować się na stronie http://webinary.comarch.pl/omnichannel-w-praktyce-wprowadzenie/. W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom za pośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążą udzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom w późniejszym terminie. Gościem specjalnym pierwszego szkolenia będzie Jakub Rutkowski z firmy K-Consult.

Rynek handlu detalicznego i hurtowego już od pewnego czasu żyje rozwiązaniami omnichannel. Istnieją badania pokazujące, że jest to model pożądany zarówno przez użytkowników końcowych, jak również przedsiębiorców. Wystarczy popatrzeć na coraz więcej reklam opcji Click&Collect w sklepach stacjonarnych, czy na wzrost dostępności aplikacji mobilnych prezentujących ofertę handlową danego przedsiębiorstwa, a są to najprostsze przykład realizacji koncepcji omnichannel. Postanowiliśmy zgłębić ten temat i podzielić się z przedsiębiorcami naszą wiedzą i doświadczeniem, przyjrzeć się trendom obowiązującym na rynku i perspektywom na najbliższe lata. Pokażemy również rozwiązania, za pomocą których przedsiębiorcy mogą sprostać dzisiejszym oczekiwaniom klientów  – mówi Piotr Budzinowski, dyrektor działu Product Management Comarch ERP.

Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą obsłudze klienta w sklepie stacjonarnym, komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu takim jak: obsługa procesów magazynowych, czy bezpieczeństwu danych przechowywanych w chmurze. Program spotkań zostanie uzupełniony o zagadnienia z zakresu miękkiego HR oraz planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.

Data publikacji: 20.03.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy w zachowaniach konsumenckich i handlu na 2021 r.

26 listopada warto wziąć udział w szkoleniu online „Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania”. Będzie można zapoznać się z… więcej »