Ostatnią edycję targów mody Panorama Berlin, która odbyła się w dniach 7-9 lipca 2015, można nazwać największym dotychczasowym sukcesem tej imprezy, a to dzięki aż 646 zaprezentowanym kolekcjom i wysokiej frekwencji odwiedzających z 96 krajów.
Panorama Berlin umocniła swoją pozycję wiodących targów mody. Dopasowane do oczekiwań międzynarodowego rynku portfolio produktów zostało nagrodzone przez branżę rekordową w historii imprezy frekwencją. Kupcy chwalili dobór oferty oraz zoptymalizowanie powierzchni wystawienniczej. Bardzo dobrze przyjęty został również nowy segment Nova, gdzie oprócz mody zostały zaprezentowane artykuły wnętrzarskie i kulinarne.
Sukces lipcowej edycji zaowocował podpisaniem przez władze Panoramy Berlin i partnera targów, Messe Berlin GmbH, nowej umowy o współpracy na kolejne 15 lat, aż do roku 2030.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni. Nasi wystawcy po raz kolejny pokazali mocno innowacyjne prezentacje marek, liczba odwiedzających osiągnęła doskonały poziom, a atmosfera była bardzo przyjemna. Ta edycja to kolejny krok w dobrym kierunku i potwierdzenie dobrej koncepcji targów Panorama Berlin oraz udanej współpracy z Messe Berlin GmbH. Dlatego jesteśmy dumni i przedłużamy tę współpracę o kolejne 15 lat – powiedział Joerg Wichmann, CEO Panorama Berlin.
Zdjęcia: Łukasz Smoła