Paprocki&Brzozowski z Biedronką dla chorych na białaczkę

Duet projektantów podjął współpracę z siecią handlową przy kolejnej akcji CSR. Tym razem Paprocki&Brzozowski zaprojektowali dla Biedronki poduszki i koce zachęcające Polaków do rejestracji jako potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie Fundacji DKMS Polska.

Kolorowe koce i poduszki przedstawiające dziecięce wyobrażenia dwunastu znaków zodiaku to wspólna propozycja Biedronki oraz projektantów Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego. Każdy koc i poduszka opatrzone są banderolą zawierającą informację o stronie internetowej, na której można się rejestrować, aby zostać dawcą krwiotwórczych komórek macierzystych (krwi lub szpiku).

– Pamiętajmy, że rejestrując się w bazie dawców mamy szansę przywrócić zdrowie, a nawet życie osobie, która potrzebuje właśnie naszej pomocy – mówi Marcin Paprocki. – Zdecydowaliśmy się na wzory prezentujące dwanaście znaków zodiaku, bo choroby krwi mogą dotyczyć każdego z nas – dodaje Mariusz Brzozowski.

Produkty zostały wykonane z miękkiej i przyjemnej w dotyku tkaniny i posiadają Certyfikat Oeko-TexR Standard 100 – wiodący znak bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych. Koce w cenie 39,99 zł oraz poduszki w cenie 19,99 zł są do kupienia wyłącznie w sklepach sieci Biedronka od 20 lipca br.

– To nie pierwsza wspólna inicjatywa Jeronimo Martins Polska i duetu projektantów. W 2014 roku na półki naszych sklepów trafiły polecane przez projektantów koce walentynkowe, które również były opatrzone banderolą zawierającą informację  o bazie dawców Fundacji DKMS Polska. W ubiegłym roku sprzedano 38 tys. sztuk koców – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A.

Każdy może pomóc, rejestrując się w bazie dawców krwiotwórczych komórek macierzystych prowadzonej przez Fundację DKMS Polska, której misją jest znalezienie dawcy dla wszystkich pacjentów na świecie potrzebujących przeszczepu. W ciągu 6 lat w Polsce udało się zarejestrować ponad 700 tysięcy potencjalnych dawców, a ponad 2 000 z nich oddało cząstkę siebie potrzebującym. Koszt jednej rejestracji i badania wynosi 250 złotych. Dzięki darowiznom dla Fundacji od osób indywidualnych oraz firm rejestracja w bazie jest bezpłatna dla dawców. JMP, wspierając działania Fundacji, przekazało w 2014 i 2015 roku po 100 tys. złotych na jej cele statutowe.

Data publikacji: 28.07.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »