Platforma internetowa ccc.eu wystartowała na dziesiątym rynku

CCC właśnie uruchomiło swoją platformę online w Serbii. Do tej pory serbscy klienci mogli korzystać z oferty CCC w sklepach stacjonarnych. Wraz z premierą kanału online zyskają zdecydowanie szerszy dostęp do portfolio produktowego.  Na ccc.eu znajdą nie tylko duży wybór modnych butów damskich, męskich i dziecięcych, ale również stylowe akcesoria, w tym torebki, walizki czy biżuterię.

Dążymy do tego, by stale wzmacniać nasz omnikanałowy model sprzedaży na każdym rynku, na którym jesteśmy obecni. Uruchomienie strony ccc.eu w Serbii to kolejny krok na tej drodze. Warto dodać, że wraz z platformą online Klienci zyskali dostęp do najnowszej wersji Klubu CCC, dostępnego obecnie jedynie w Polsce i na czterech największych rynkachmówi Michał Pachnik, Dyrektor e-commerce CCC i HalfPrice.

Klub CCC powstał z myślą o osobach, które cenią spersonalizowane, atrakcyjne oferty. W najnowszej odsłonie programu członkowskiego każdy nowy użytkownik otrzymuje na start 10 proc. rabatu na wybrane zakupy oraz możliwość zwrotu do 120 dni bez paragonu. Kwoty wydawane w salonach CCC oraz na ccc.eu przekładają się na uzyskanie jednego z trzech statusów: Standard, Gold lub Silver – im wyższy status, tym więcej korzyści i większe rabaty, czekające na klubowiczów.

Data publikacji: 6.10.2023
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje trzeci kwartał 2024 i zdradza plany na przyszły rok

Właściciel markek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chwiali się mocną dwucyfrową dynamiką sprzedaży i rekordowymi wzrostami w… więcej »

Handel:
Cross border e-commerce:
Jak wejść na rynki zagraniczne w branży fashion

O tym, co zwiększa szanse na odniesienie sukcesu na rynkach międzynarodowych przez sklep internetowy, rozmawiamy z Natalią Leonard i… więcej »

Rynek:
Rynek dóbr luksusowych - wzrost napędzany przez ESG i cyfryzację [raport]

Sektor dóbr luksusowych utrzymuje dynamiczny rozwój, a jego odporność na kryzysy gospodarcze i trudności ekonomiczne przyciąga uwagę… więcej »