Premium: nowy koncept, nowa hala

fot.: www.premiumexhibitions.com

Berlińskie targi Premium (19-21 stycznia) nawiązały do sukcesów z przeszłości i dodatkowo podniosły poprzeczkę. Dodatkowa hala i poszerzone portfolio wystawców zaowocowały rekordowymi wynikami.

Targi mody Premium, podobnie jak odbywająca się w tym samym czasie Panorama, zanotowały wzrosty: Było więcej metrów kwadratowych, więcej wystawców i więcej zainteresowanych nimi gości. Na powiększonej o 20 proc.  powierzchni 30 000 mkw. – w październiku oddano do użytku dodatkową halę 8 – znalazło się miejsce dla tysiąca firm, w tym luksusowych marek i projektanckiej awangardy, ale po raz pierwszy także marek z niższego przedziału cenowego.

Kolekcje popularnych firm, od dawna już goszczących w światowych centrach handlowych, można było oglądać na parkiecie „Kühlhausu”, naśladującego pięciopiętrową galerię handlową. „W tym sezonie prezentujemy najlepsze jak dotąd portfolio wystawców”, wyjaśniła Anita Tillmann, organizatorka targów. „Dzięki wcieleniu nowych sektorów i kolekcji, poszerzyliśmy wybór i stworzyliśmy nowe źródło inspiracji dla kupców. Zapewniamy handlowcom odkrycie nowych perspektyw i możliwości zestawienia kolekcji – to ważne dla detalistów aspekty, aby wybić się na rynku i odróżnić od konkurencji.”

Jednodniowa konferencja „Fashiontech”, zorganizowana przy współpracy z SEEK i re:publika, zbliżyła modę i nowoczesne technologie, prezentując najnowsze odkrycia w zakresie odzieży inteligentnej. Nie zabrakło również innowacji technicznych: aplikacja „Premium App” umożliwiała wyszukiwanie pasujących do danego konceptu kolekcji i optymalną do nich nawigację za pomocą systemu GPS.

Data publikacji: 5.02.2015
Przeczytaj również

Targi:
Pitti Uomo: Punkt zwrotny dla branży mody męskiej?
Na początku lipca zakończyła się letnia edycja najważniejszych targów mody męskiej Pitti Uomo we Florencji. To tu można podpatrzeć rodzące się zmiany w kroju,… więcej »
Targi:
Francuskie e-targi dla przemysłu lekkiego

Dynamiczny rynek tekstyliów wymaga skutecznych i szybkich rozwiązań, by podążać za potrzebami producentów i konsumentów. Wychodząc… więcej »

Targi:
ISPO Munich Online 2021: ponad 500 wystawców i ciekawy program

Tegoroczna monachijska edycja targów odzieży, obuwia i sprzętu sportowego ISPO odbędzie się w wersji online. Impreza, wraz z programem… więcej »