Próchnik: większe przychody, ale i straty

fot. www.prochnik.pl

Właściciel marek Adam Feliks Próchnik i Rage Age zanotował w pierwszym kwartale br. przychody ze sprzedaży na poziomie 12 296 tys. zł, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, kiedy to spółka zarobiła 9713 tys. zł.

Mimo większych przychodów i zysku brutto ze sprzedaży (I kwartał 2016 r.: 7036 tys. zł, I kwartał 2015 r.: 4834 tys. zł), spadł ogólny zysk brutto Próchnik S.A. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2015. Strata wyniosła w miesiącach styczeń–marzec br. 322 tys. zł w wobec ubiegłorocznego zysku 449 tys. zł w tym samym okresie. Ujemne wyniki odnotowano również, jeśli chodzi o zysk netto ze sprzedaży. Strata osiągnęła poziom 318 tys. zł wobec 712 tys. zł zysku w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Data publikacji: 8.06.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »