Próchnik: większe przychody, ale i straty

fot. www.prochnik.pl

Właściciel marek Adam Feliks Próchnik i Rage Age zanotował w pierwszym kwartale br. przychody ze sprzedaży na poziomie 12 296 tys. zł, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, kiedy to spółka zarobiła 9713 tys. zł.

Mimo większych przychodów i zysku brutto ze sprzedaży (I kwartał 2016 r.: 7036 tys. zł, I kwartał 2015 r.: 4834 tys. zł), spadł ogólny zysk brutto Próchnik S.A. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2015. Strata wyniosła w miesiącach styczeń–marzec br. 322 tys. zł w wobec ubiegłorocznego zysku 449 tys. zł w tym samym okresie. Ujemne wyniki odnotowano również, jeśli chodzi o zysk netto ze sprzedaży. Strata osiągnęła poziom 318 tys. zł wobec 712 tys. zł zysku w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Data publikacji: 8.06.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »