Próchnik: większe przychody, ale i straty

fot. www.prochnik.pl

Właściciel marek Adam Feliks Próchnik i Rage Age zanotował w pierwszym kwartale br. przychody ze sprzedaży na poziomie 12 296 tys. zł, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, kiedy to spółka zarobiła 9713 tys. zł.

Mimo większych przychodów i zysku brutto ze sprzedaży (I kwartał 2016 r.: 7036 tys. zł, I kwartał 2015 r.: 4834 tys. zł), spadł ogólny zysk brutto Próchnik S.A. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2015. Strata wyniosła w miesiącach styczeń–marzec br. 322 tys. zł w wobec ubiegłorocznego zysku 449 tys. zł w tym samym okresie. Ujemne wyniki odnotowano również, jeśli chodzi o zysk netto ze sprzedaży. Strata osiągnęła poziom 318 tys. zł wobec 712 tys. zł zysku w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Data publikacji: 8.06.2016
Przeczytaj również

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »

Handel:
Startuje nowa sieć handlowa. Pierwsze 10 sklepów już w maju

W Polsce rusza nowa sieć handlowa HalfPrice. To koncept off-price Grupy CCC, oferujący produkty znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach.… więcej »

Rynek:
Zalando notuje wzrosty i planuje kolejne inwestycje

Po dobrym 2020 roku, Zalando dąży do zwiększenia GMV do ponad 30 miliardów euro do 2025 roku. W perspektywie długoterminowej, firma aspiruje… więcej »