Próchnik: większe przychody, ale i straty

fot. www.prochnik.pl

Właściciel marek Adam Feliks Próchnik i Rage Age zanotował w pierwszym kwartale br. przychody ze sprzedaży na poziomie 12 296 tys. zł, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, kiedy to spółka zarobiła 9713 tys. zł.

Mimo większych przychodów i zysku brutto ze sprzedaży (I kwartał 2016 r.: 7036 tys. zł, I kwartał 2015 r.: 4834 tys. zł), spadł ogólny zysk brutto Próchnik S.A. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2015. Strata wyniosła w miesiącach styczeń–marzec br. 322 tys. zł w wobec ubiegłorocznego zysku 449 tys. zł w tym samym okresie. Ujemne wyniki odnotowano również, jeśli chodzi o zysk netto ze sprzedaży. Strata osiągnęła poziom 318 tys. zł wobec 712 tys. zł zysku w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Data publikacji: 8.06.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Handel:
Polskie firmy handlowe toną w długach. Kto ma największe kłopoty? [raport]

Handel jest najbardziej zadłużonym sektorem polskiej gospodarki. Zajmuje się nim blisko… więcej »

Handel:
Jak bardzo wakacyjny boom rozkręci sprzedaż w sklepach?

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i… więcej »