Trendy w retail marketingu będą tematem przewodnim nadchodzącej 8. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie odbędzie się 16 kwietnia 2015 w Sound Garden Hotel w Warszawie.
Forum Marketingu w Handlu Detalicznym to impreza konferencyjno-wystawiennicza przygotowana specjalnie dla sieci detalicznych i centrów handlowych. Tematyka najbliższej edycji będzie poświęcona przede wszystkim sposobom i możliwościom zainteresowania klientów ofertą sklepu. Specjaliści z branży przedstawią najnowsze narzędzia marketingowe, które pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć klientów i podnieść sprzedaż. Oprócz zdobycia cennej wiedzy, uczestnicy będą mieli okazję spotkać się osobiście z przedstawicielami branży, odwiedzając ich stoiska.
Retail Marketing Forum to ważne wydarzenie zarówno dla przedstawicieli sieci detalicznych, jak i centrów handlowych – właścicieli, kadry zarządzającej oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.
Podczas imprezy zostaną ogłoszone wyniki konkursu na najlepsze sklepy Retail Marketing Awards. Partnerem Głównym konkursu jest amerykańska marka Adore (www.adorefloors.com), światowy lider w produkcji elastycznych paneli podłogowych dla obiektów handlowych, obecna w Polsce dzięki firmie Multicontract (www.multicontract.com.pl).
Agenda Retail Marketing Forum
9.00 Rejestracja gości, kawa, herbata
9.45 Powitanie gości, otwarcie Forum, Jerzy Osika, prezes Promedia
9.50 Centrum handlowe przyszłości, Elżbieta Dmowska-Mędrzycka prezes Mediadem
10.20 Jak zintegrować retail z e-commerce? Mateusz Kowalczyk, PR & Marketing Manager, i-systems
10.50 Co zrobić, żeby online służył offline? Cezary Kożon, Director of Business Development, Fastwhitecat
11.20 Przerwa kawowa + odwiedzanie stoisk
11.50 Kierunku rozwoju nowoczesnych metod płatności dla retailu, Jacek Kinecki, Sales Manager, Przelewy 24
12.10 Trendy w oświetleniu dla sieci detalicznych i centrów handlowych, Zyta Szlachtowska, właściciel firmy Luxmateria, Sentinel, Luxmateria
12.30 Najciekawsze wdrożenia i pomysły na wykorzystanie Digital Signage w branży retail, Paweł Zaworski, Krzysztof Nikisz, Samsung Electronics Polska
13.00 Lunch, odwiedzanie stoisk
14.00 Jak zwiększyć efektywność działań marketingowych dzięki lepszej współpracy między najemcą, a centrum handlowym, panel dyskusyjny, moderator Radosław Knap, Dyrektor Operacyjny PRCH
14.30 Poznaj sekrety najlepszych sklepów na świecie, by zwiększyć sprzedaż (case study), Jerzy Osika, prezes Promedia
14.50 Wręczenie nagród w konkursie Retail Marketing Awards
15:00 Nowe trendy w zarządzaniu cenami w handlu detalicznym, Tomasz Stec, menedżer Simon-Kucher & Partners
15:20 Trendy w retail marketingu, panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika prezes Promedia
Termin: 16 kwietnia 2015, godz. 09:00 – 17:00
Miejsce: Warszawa, Sound Garden Hotel ul. Żwirki i Wigury 18
Udział w imprezie dla przedstawicieli sieci handlowych i centrów handlowych jest bezpłatny. Zgłoszenia można nadsyłać faksem na numer 22 559 39 62 lub mailem na adres: a.lancow@promedia.biz.pl
Organizatorem konferencji jest firma Promedia Jerzy Osika – Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych, organizator wydarzeń branżowych dla retailu.
Partnerzy Główni: Samsung, i-systems, Fast White Cat.
Partnerzy Strategiczni: Przelewy24, Sentinel, LuxMateria.
Patroni Honorowi: Polska Izba Handlu, Polska Rada Centrów Handlowych, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Izba Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, apparel.info.pl
Patroni medialni: Moda Męska, Fashionbusiness.pl, Ambiente, Galerie Handlowe, Mensis.pl, OOH magazine
Więcej informacji na: http://www.promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/retail-marketing-forum-poznaj-trendy-i-zwieksz-sprzedaz,d831.html