Nowoczesny marketing wystawienniczy zwiększający sprzedaż – to temat przewodni trzeciej edycji Expo Marketing – wydarzenia, którego celem jest dostarczenie polskim wystawcom najnowszej wiedzy służącej zwiększeniu efektywności sprzedażowej i marketingowej stoiska targowego.
Na termin spotkania, które odbędzie się w Business Centre Club w Warszawie, wybrano w tym roku dzień 6 czerwca, by uczcić Global Exhibitions Day. Nawiązanie do światowego święta targów to symboliczne potwierdzenie polskiej przynależności do międzynarodowej rodziny biznesu wystawienniczego, naszej rosnącej w nim roli i czerpania inspiracji z najlepszych światowych praktyk na rzecz podnoszenia jakości marketingu wystawienniczego w Polsce.
Adresatami Expo Marketing są firmy, które są otwarte na nowe pomysły służące zwiększeniu efektywności prowadzonych już działań wystawienniczych, jak też te, które dopiero zamierzają wystawiać się na targach i chcą od razu robić to jak najlepiej, by szybciej osiągać zamierzone cele. Dla firm świadczących usługi dla wystawców targowych udział w wydarzeniu jest okazją do wymiany doświadczeń w zakresie najnowszych trendów i technik marketingu wystawienniczego, jak też do pozyskania klientów wśród wystawców targowych.
Z udziału w wydarzeniu skorzystają najbardziej właściciele i prezesi firm, menedżerowie marketingu i sprzedaży, szefowie eksportu i osoby odpowiedzialne za realizację działań wystawienniczych.
Dzięki udziałowi w wykładach i praktycznych ćwiczeniach uczestnicy skorzystają z nowoczesnych technik planowania działań wystawienniczych, by zrealizować cele sprzedażowe i marketingowe, dowiedzą się, z jakich targów skorzystać, by osiągnąć zamierzone rezultaty, lepiej wykorzystają narzędzia marketingu internetowego i działania w mediach społecznościowych, by zwiększyć liczbę klientów na swoim stoisku. Zdobyta podczas zajęć wiedza o neuromarketingu, technikach marketingu sensorycznego, digital signage, virtual reality, czy augmented reality ma pomóc w jej praktycznym zastosowaniu na targach. Co zrobić, by zyskać klientów na rynku niemieckim, jak lepiej wykorzystać okres po targach, gdzie szukać dofinansowania do działań eksportowych? Udział w Expo Marketing pomoże w znalezieniu odpowiedzi na te pytania, będzie też okazją do skorzystania z indywidualnych porad, wymiany doświadczeń i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Expo Marketing to wydarzenie o charakterze szkoleniowo-konferencyjnym, które prowadzi Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i marketingu wystawienniczego, prezes firmy Promedia, a także zaproszeni przez niego eksperci. Wśród nich będą w tym roku miedzy innymi: Agnieszka Strzelczyk-Walczak , prezes A.S. Messe Consulting, i Jacek Kisiała, prezes Extend Vision.
Tradycyjnie honorowym patronatem objęła wydarzenie Polska Izba Przemysłu Targowego, która w tym roku świętuje swoje 25-lecie. Expo Marketing wspierać będzie kampania informacyjna Izby pt. „Targi Dają Więcej”.
Serdecznie zapraszamy. Więcej informacji i rejestracja na stronie: http://www.expomarketing.com.pl/