Szkolenie z marketingu wystawienniczego – Expo Marketing 2018

Nowoczesny marketing wystawienniczy zwiększający sprzedaż – to temat przewodni trzeciej edycji Expo Marketing – wydarzenia, którego celem jest dostarczenie polskim wystawcom najnowszej wiedzy służącej zwiększeniu efektywności sprzedażowej i marketingowej stoiska targowego.

Na termin spotkania, które odbędzie się w Business Centre Club w Warszawie, wybrano w tym roku dzień 6 czerwca, by uczcić Global Exhibitions Day. Nawiązanie do światowego święta targów to symboliczne potwierdzenie polskiej przynależności do międzynarodowej rodziny biznesu wystawienniczego, naszej rosnącej w nim roli i czerpania inspiracji z najlepszych światowych praktyk na rzecz podnoszenia jakości marketingu wystawienniczego w Polsce.

Adresatami Expo Marketing są firmy, które są otwarte na nowe pomysły służące zwiększeniu efektywności prowadzonych już działań wystawienniczych, jak też te, które dopiero zamierzają wystawiać się na targach i chcą od razu robić to jak najlepiej, by szybciej osiągać zamierzone cele. Dla firm świadczących usługi dla wystawców targowych udział w wydarzeniu jest okazją do wymiany doświadczeń w zakresie najnowszych trendów i technik marketingu wystawienniczego, jak też do pozyskania klientów wśród wystawców targowych.

Z udziału w wydarzeniu skorzystają najbardziej właściciele i prezesi firm, menedżerowie marketingu i sprzedaży, szefowie eksportu i osoby odpowiedzialne za realizację działań wystawienniczych.

Dzięki udziałowi w wykładach i praktycznych ćwiczeniach uczestnicy skorzystają z nowoczesnych technik planowania działań wystawienniczych, by zrealizować cele sprzedażowe i marketingowe, dowiedzą się, z jakich targów skorzystać, by osiągnąć zamierzone rezultaty, lepiej wykorzystają narzędzia marketingu internetowego i działania w mediach społecznościowych, by zwiększyć liczbę klientów na swoim stoisku. Zdobyta podczas zajęć wiedza o neuromarketingu, technikach marketingu sensorycznego, digital signage, virtual reality, czy augmented reality ma pomóc w jej praktycznym zastosowaniu na targach. Co zrobić, by zyskać klientów na rynku niemieckim, jak lepiej wykorzystać okres po targach, gdzie szukać dofinansowania do działań eksportowych? Udział w Expo Marketing pomoże w znalezieniu odpowiedzi na te pytania, będzie też okazją do skorzystania z indywidualnych porad, wymiany doświadczeń i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.

Expo Marketing to wydarzenie o charakterze szkoleniowo-konferencyjnym, które prowadzi Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i marketingu wystawienniczego, prezes firmy Promedia, a także zaproszeni przez niego eksperci. Wśród nich będą w tym roku miedzy innymi: Agnieszka Strzelczyk-Walczak , prezes A.S. Messe Consulting, i Jacek Kisiała, prezes Extend Vision.

Tradycyjnie honorowym patronatem objęła wydarzenie Polska Izba Przemysłu Targowego, która w tym roku świętuje swoje 25-lecie. Expo Marketing wspierać będzie kampania informacyjna Izby pt. „Targi Dają Więcej”.

Serdecznie zapraszamy. Więcej informacji i rejestracja na stronie: http://www.expomarketing.com.pl/

Data publikacji: 15.05.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Handel:
Mikołaj Wezdecki, dyrektor ds. digitalizacji, LPP : Czy technologia AI to gamechanger dla branży retail?

Przez ostanie 20 lat w branży retail nie było technologii, która mogłaby dokonać rewolucji na skalę AI. Firmy, które do tej pory nie… więcej »

Szkolenia i konferencje:
V edycja Retail Challenge Poland

Forum Retail Challenge Poland 2024 to strategiczne forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i… więcej »