Premium rośnie ostrożnie

f39c5dccd2d91f8ab5ed4d4351f68f11

Po sukcesie ostatnich edycji berlińskie targi Premium poszerzą ofertę o nowe segmenty i lekko zwiększą powierzchnię.

Od 19 do 21 stycznia 2015 tysiąc firm zaprezentuje na 27 tys. metrów kwadratowych 1,8 tys. kolekcji. – Strategia organicznego wzrostu i zrównoważonego rozwoju przynosi długoterminowe korzyści – tłumaczy Anita Tillman, dyrektor giełdy. – Wciąż dopasowujemy ofertę do potrzeb rynku, zwracając uwagę na właściwy dobór partnerów. Nowo wybudowana hala 8 powita gości klimatem zbliżonym do showroomu. W tak kreatywnym otoczeniu schronienie znajdą luksusowe marki, ale także początkujący projektanci i młodzi laureaci nagród.

Organizatorzy Premium dowiodą wrażliwości na nowe trendy i wymagania współczesnego klienta, poszerzając portfolio o marki z niższego przedziału cenowego: od przyszłej edycji targów branżowcy będą mogli zaopatrzyć się nie tylko w kolekcje luksusowych marek i projektancką awangardę. Na parkiet Kühlhausu dostaną się także produkty popularnych firm, które od dawna już goszczą w światowych centrach handlowych. – Branża zareagowała nader pozytywnie na nasz nowy koncept, twierdzi Anita Tillmann. – Dzięki poszerzeniu oferty inne marki mogą stać się częścią rodziny Premium. Odpowiadamy w ten sposób na aktualny rozwój rynku. Kühlhaus zmieni się w pięciopiętrową galerię handlową, w której firmy przedstawią swoje kolekcje na zasadzie konceptu shop-in-shop. Dodatki – biżuteria, zegarki, szale, okulary i cała reszta akcesoriów – w całości zawładną sektorem Cube 1 i 2, lądując całkiem logicznie w bezpośrednim sąsiedztwie damskiej hali 7 i luksusowej hali 8.

Data publikacji: 1.12.2014
Przeczytaj również

Targi:
Jubinale: biznes i wiedza
Biżuteria z każdej półki, modowa, dizajnerska, bursztyn, zegarki, komponenty, dodatki modowe oraz bogata oferta szkół i stowarzyszeń jubilerskich – to tylko niektóre z… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing: jak odnieść sukces na targach w czasach nowych oczekiwań klientów
5 czerwca 2019 r. w Warszawie dowiemy się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i… więcej »
Targi:
Za nami Targi Mody Poznań
Dwa dni targowe w Poznaniu (5–6 marca 2019) upłynęły pod znakiem inspirujących spotkań, prezentacji najnowszych trendów odzieżowych podczas pokazów mody oraz dyskusji o… więcej »