Organizatorzy targów Panorama mogą z zadowoleniem spojrzeć w lustro: dzięki przeprowadzce do ExpoCenter City lista wystawców mocno się wydłużyła. Położony w zachodnim Berlinie kompleks jest znacznie atrakcyjniejszy niż ExpoCenter Airport, oddalony od centrum niemieckiej stolicy aż o 25 km i wbity w wiejskie już krajobrazy, które może nie są pozbawione uroku, ale na pewno sieci komunikacji publicznej.
Odpowiedzią Jörga Wichmanna, szefa Panoramy, na rosnącą popularność giełdy jest nowe rozłożenie sektorów, umożliwiające maksymalne wykorzystanie powierzchni wystawczej: sekcja Mall zostanie wcielona do hal, a strefa NOW rozpanoszy się w halach 7 i 8. Obszar gastronomiczny będzie sercem targów i wyląduje między halami. W programie bezpłatnych wykładów „Panorama Berlin Lectures”, które podczas ostatniej edycji giełdy przyciągnęły licznych słuchaczy, pojawią się nowe tematy: ekorozwój oraz e-commerce, a całość zostanie okraszona tłumaczeniem symultanicznym w języku angielskim. Dzięki technologii RFID bilety wstępu staną się jednocześnie kluczem do banku informacji: na terminalach przy stoisku każdej firmy po przeciągnięciu biletu przez czytnik wyświetlą się szczegółowe informacje o kolekcji, lookbooki, filmy i dane kontaktowe firmy. Klient musi tylko drogą selekcji wybrać żądane informacje i otrzyma je przysłane pocztą elektroniczną.