24 października, na Fashion Business Congress w Łodzi, będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji doradców z programu eksportowego Google Internetowe Rewolucje – oficjalnego partnera merytorycznego kongresu.
Program eksportowy Google Internetowe Rewolucje ma na celu zapewnienie bezpośredniego wsparcia w postaci dostarczenia bezpłatnych narzędzi, wiedzy i szkoleń dla przedsiębiorców będących eksporterami oraz dla tych, którzy zainteresowani są międzynarodowym rozwojem swoich firm. Cele te są zbieżne z założeniami kongresu mody, organizowanego przez firmę Promedia Jerzy Osika, ponieważ najbliższa edycja Fashion Business Congress poświęcona jest właśnie skutecznej sprzedaży internetowej na rynku krajowym, jak i zagranicą. Wydarzenie dedykowane jest firmom z branży fashion, dlatego prezentowane narzędzia i studia przypadków będą brały pod uwagę specyfikę sektora mody.
Oprócz wizyty w strefie Google Internetowe Rewolucje oraz na stoiskach informacyjnych ekspertów z innych firm i organizacji, które są partnerami wydarzenia, będzie można wziąć udział w bogatym programie seminariów, gdzie znajdą się takie wykłady, jak:
• Wirtualne Przymierzalnie – technologia, która doradza, ale nie ocenia. Paweł Mogiła, WearFits
• Sklep internetowy ubiera się u Prady, czyli jak zadbać o pierwsze wrażenie w e-biznesie. Oliwia Tomalik, Marketing Manager, Shoper
• Jak rozwinąć biznes globalnie? Bogusia Jarzębowska, doradca w Google Internetowe Rewolucje
• Jak zbudować skuteczny e-commerce dla branży fashion? Piotr Anuszczyk, dyrektor działu Marketing&PR, Krzysztof Bartczak, projektant aplikacji, Media4U
• Jak marka modowa może osiągnąć sukces w międzynarodowym e-commerce? Max Riis Christensen, CEO MakesYouLocal
• Rola Hongkongu w sprzedaży transgranicznej do Chin. Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council, Warsaw Consultant Office
• Dynamiczny rozwój e-commerce – czy jesteś na to gotowy? Narzędzia optymalizujące sprzedaż internetową. Ewa Możejko, LSI Software
• Jak przekraczać granice w e-commerce w branży fashion i beauty? Maciej Synoradzki, Senior Key Account Manager w Trol InterMedia
• Personalizacja drogą do sukcesu w branży fashion. Patrycja Piwońska, Digital Marketing Specialist, Sare S.A.
• Nowoczesny omnichannel, czyli jak rozwiązać wszystkie problemy kupujących ubrania online oraz offline, jednym szybki ruchem, na dodatek bez inwestycji. Paweł Piotuch, Chief Customer Officer, IAI
Udział w Fashion Business Congress dla firm z branży mody oraz centrów handlowych jest bezpłatny. Trzeba się tylko wcześniej zarejestrować na stronie: http://www.fashionbusinesscongress.com/