Adam Małysz zamienia kombinezon sportowy na garnitury polskiej marki Lancerto

Jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych polskich sportowców w historii, został ambasadorem polskiej marki Lancerto.

Choć Adam Małysz karierę sportową zakończył ponad sześć lat temu, to pod względem ubioru były skoczek narciarski i kierowca rajdowy większości z nas kojarzy się z kombinezonem oraz kaskiem. Trudno by było inaczej, bo charakterystyczny strój był podstawowym ekwipunkiem Orła z Wisły przez ponad dwie dekady kariery na skoczniach narciarskich, a następnie w rajdach terenowych.

Objęcie przez Adama Małysza w 2022 r. stanowiska prezesa Polskiego Związku Narciarskiego wiązało się z wieloma zmianami w jego życiu. Jedną z nich były przyzwyczajenia dotyczące ubioru, który z naturalnych względów stał się bardziej formalny i elegancki. W tych okolicznościach drogi nowego szefa jednego z najważniejszych polskich związków sportowych skrzyżowały się z Lancerto – polską marką odzieżową.

W ramach nawiązanej właśnie współpracy Adam Małysz będzie korzystał z doświadczenia Lancerto w zakresie mody i stylu. Specjaliści marki doradzą byłemu skoczkowi, które stylizacje będą idealnie pasowały do poszczególnych okazji. Marka zapewni zarówno eleganckie zestawy na oficjalne spotkania i negocjacje, jak i bardziej casualowe – na czas wolny.

Nie da się ukryć, że zawsze bliższe były mi stroje sportowe, a te bardziej formalne, jak garnitury, zakładałem od święta. To wszystko zmieniło się, kiedy w zeszłym roku zostałem prezesem PZN. Nowe stanowisko to nie tylko nowe wyzwania i projekty, ale także inne niż do tej pory otoczenie oraz klimat spotkań służbowych. Wiąże się z tym także konieczność częstszego sięgania po eleganckie stylizacje. Stąd też pomysł sformalizowania współpracy. Od kilku lat jestem fanem Lancerto, dlatego bardzo się cieszę, że to właśnie ta polska marka będzie mnie wspierać i doradzać mi w dziedzinie mody. Wiem, że ja i moja szafa jesteśmy w dobrych rękach – mówi Adam Małysz.

Współpraca będzie realizowana głównie na kanałach mediów społecznościowych marki i Adama Małysza – Facebooku, Instagramie i TikToku.

Możemy zdradzić, że prywatnie Adam Małysz jest już od dłuższego czasu stałym gościem i klientem jednego z naszych salonów. Dlatego też zawiązana właśnie współpraca jest czymś zupełnie naturalnym i bardzo autentycznym. Jesteśmy dumni, że to właśnie my będziemy mogli wspierać jednego z najbardziej utytułowanych i popularnych polskich sportowców na kolejnym etapie jego kariery – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

Data publikacji: 13.01.2023
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »