Bardzo dobry październik dla LPP

Jak poinformował zarząd LPP, skonsolidowane przychody spółki ze sprzedaży osiągnięte w październiku tego roku wyniosły ok. 614 mln zł i były wyższe aż o około 24% od przychodów osiągniętych w październiku 2015.

W okresie od stycznia do października 2016 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 4 780 mln zł, czyli o ok. 18% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Powiększyła się także powierzchnia handlowa sklepów spółki, która na koniec października 2016 roku wyniosła ok. 904 tys. m kw i była większa o ok. 11% od powierzchni handlowej na koniec października 2015 roku.

Największy wzrost nastąpił jednak w sprzedaży internetowej, gdzie przychody w samym październiku wyniosły ok. 21,4 mln zł. Jest to wzrost o ok. 180% w stosunku do sprzedaży zrealizowanej w analogicznym okresie ubiegłego roku. Narastająco w okresie styczeń – październik 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 121 mln zł i była wyższa o ok. 113 % licząc rok do roku.

Data publikacji: 9.11.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Czy czeka nas odbicie w gospodarce? Oto, co sądzą CEO [badanie]

53% prezesów firm w Polsce, którzy wzięli udział w 24. badaniu PwC CEO Survey, jest przekonanych, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy… więcej »

Rynek:
Iwona Kossmann, Deni Cler: Pandemia oznaczała rewolucję dla organizacji

Dla marki Deni Cler ostatnie miesiące były okresem dużych zmian i przyśpieszonej cyfryzacji. Pandemia przyśpieszyła nowoczesne zmiany w… więcej »

Rynek:
Grupa CCC pozyskuje nowych inwestorów dla eobuwie.pl

Grupa CCC jest na ukończeniu procesu pozyskania dwóch nowych inwestorów mniejszościowych dla spółki eobuwie.pl. 11 marca rozpoczęły się… więcej »