Bardzo dobry październik dla LPP

Jak poinformował zarząd LPP, skonsolidowane przychody spółki ze sprzedaży osiągnięte w październiku tego roku wyniosły ok. 614 mln zł i były wyższe aż o około 24% od przychodów osiągniętych w październiku 2015.

W okresie od stycznia do października 2016 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 4 780 mln zł, czyli o ok. 18% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Powiększyła się także powierzchnia handlowa sklepów spółki, która na koniec października 2016 roku wyniosła ok. 904 tys. m kw i była większa o ok. 11% od powierzchni handlowej na koniec października 2015 roku.

Największy wzrost nastąpił jednak w sprzedaży internetowej, gdzie przychody w samym październiku wyniosły ok. 21,4 mln zł. Jest to wzrost o ok. 180% w stosunku do sprzedaży zrealizowanej w analogicznym okresie ubiegłego roku. Narastająco w okresie styczeń – październik 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 121 mln zł i była wyższa o ok. 113 % licząc rok do roku.

Data publikacji: 9.11.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »