Bardzo dobry październik dla LPP

Jak poinformował zarząd LPP, skonsolidowane przychody spółki ze sprzedaży osiągnięte w październiku tego roku wyniosły ok. 614 mln zł i były wyższe aż o około 24% od przychodów osiągniętych w październiku 2015.

W okresie od stycznia do października 2016 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 4 780 mln zł, czyli o ok. 18% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Powiększyła się także powierzchnia handlowa sklepów spółki, która na koniec października 2016 roku wyniosła ok. 904 tys. m kw i była większa o ok. 11% od powierzchni handlowej na koniec października 2015 roku.

Największy wzrost nastąpił jednak w sprzedaży internetowej, gdzie przychody w samym październiku wyniosły ok. 21,4 mln zł. Jest to wzrost o ok. 180% w stosunku do sprzedaży zrealizowanej w analogicznym okresie ubiegłego roku. Narastająco w okresie styczeń – październik 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 121 mln zł i była wyższa o ok. 113 % licząc rok do roku.

Data publikacji: 9.11.2016
Przeczytaj również

Rynek:
[RAPORT] Wpływ pandemii na sektor mody. 3 możliwe scenariusze

Niedobór gotówki w polskiej branży modowej może wynieść co najmniej 11 mld zł, w związku z sytuacją wywołaną pandemią – wynika z raportu… więcej »

Rynek:
Biznes w czasach pandemii: Jak pokonamy wspólnego wroga?


Jak poradzimy sobie ze wspólnym wrogiem? Wspólnie! O sile współpracy przekonywaliśmy się wielokrotnie, od wspólnych polowań na… więcej »

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »