Bardzo dobry październik dla LPP

Jak poinformował zarząd LPP, skonsolidowane przychody spółki ze sprzedaży osiągnięte w październiku tego roku wyniosły ok. 614 mln zł i były wyższe aż o około 24% od przychodów osiągniętych w październiku 2015.

W okresie od stycznia do października 2016 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 4 780 mln zł, czyli o ok. 18% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Powiększyła się także powierzchnia handlowa sklepów spółki, która na koniec października 2016 roku wyniosła ok. 904 tys. m kw i była większa o ok. 11% od powierzchni handlowej na koniec października 2015 roku.

Największy wzrost nastąpił jednak w sprzedaży internetowej, gdzie przychody w samym październiku wyniosły ok. 21,4 mln zł. Jest to wzrost o ok. 180% w stosunku do sprzedaży zrealizowanej w analogicznym okresie ubiegłego roku. Narastająco w okresie styczeń – październik 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 121 mln zł i była wyższa o ok. 113 % licząc rok do roku.

Data publikacji: 9.11.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »