DCE AT POINT OF SALE – wyścig doświadczeń

31 marca 2015 na Stadionie Inea w Poznaniu odbędzie się konferencja Designing Customer Experience. 

Podczas drugiej edycji Designing Customer Experience organizatorzy przybliżą tajniki projektowania przestrzeni użytkowej pod kątem pozytywnych doświadczeń klientów. Punktem wyjściowym do dyskusji będą strefy kasowe w placówkach handlowo-usługowych na przykładzie stacji benzynowych. Prelegenci wraz z uczestnikami omówią, zaprojektują i przemierzą drogę, jaką pokonują klienci począwszy od wejścia aż do mety (kasy). Wszystko po to, by jak najlepiej zaprojektować ich doświadczenia zakupowe.

To konferencja połączona z warsztatami, której siłą są doskonali prelegenci. Spotkanie uświetni gość specjalny – Thomas Schumacher jeden z największych graczy na światowym rynku merchandisingu. Bartłomiej Dudka – ekspert Customer Experience z Branch Brothers oraz Austin Campbell, dyrektor zarządzający CAPS Group, zaprezentują nietypowe sposoby na kreowanie przestrzeni handlowej. Podczas części warsztatowej uczestnicy porównają swoje dotychczasowe doświadczenia z nieszablonowym podejściem prowadzących.

DCE jest wspólnym projektem Branch Brothers oraz CAPS Group.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na: www.designingcustomerexperience.pl

Agenda konferencji:

9:45 – Rozpoczęcie konferencji

10:00 – Customer journey to POS, navigation at POS, czyli jak przyciągnąć klienta i przeprowadzić go od wejścia do punktu kasowego (Austin Campbell, Bartłomiej Dudka)

11:00 – Przerwa kawowa

11:20 – Warsztat I – POS strefa kasowa: Case Austria, czyli jak sieć austriackich stacji benzynowych przygotowała swoje stanowiska kasowe by zwiększyć sprzedaż (Thomas Schumacher)

12:50 – Obiad

13:30 – Warsztat II – POS strefa kasowa: Case Polska, czyli jak polscy sprzedawcy przygotowują strefy kasowe by zwiększyć sprzedaż (Marcin Chłodnicki)

15:00 – Przerwa kawowa

15:20 – Software i hardware skutecznej sprzedaży, czyli co zrobić by klienci powracali.

– Merchandising jako hardware (Austin Campbell, Thomas Schumacher)

– Customer service jako software (Bartłomiej Dudka , Dominika Maciejak)

17:00 – Zakończenie konferencji

Data publikacji: 6.03.2015
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy w zachowaniach konsumenckich i handlu na 2021 r.

26 listopada warto wziąć udział w szkoleniu online „Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania”. Będzie można zapoznać się z… więcej »