2 października w Warszawie odbędzie się konferencja E-commerce Summit poświęcona sprzedaży detalicznej online. Rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna.
Tematyka konferencji będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług, narzędzi generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkania, które mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności biznesu internetowego.
W programie wydarzenia m.in.:
DIGITAL POD PRĄD. E-COMMERCE JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE
Adam Dziadkiewicz, Energa
ROBOTY I SZTUCZNA INTELIGENCJA – KIEDY HANDEL PRZEJDZIE TRANSFORMACJĘ?
Sebastian Starzyński, ABR Sesta
POTĘGA SPERSONALIZOWANYCH REKOMENDACJI W BUDOWANIU WARTOŚCI KLIENTA
Adam Skręt, Orange Polska
MARKETING AUTOMATION – CZYLI DZIECINNIE PROSTY SPOSÓB NA WZROST SPRZEDAŻY
Magdalena Niedobecka, Sare
BŁĄD 404 – SPOSÓB NA LEADA
Aleksandra Lisiecka, BlueRank
Strona internetowa wydarzenia: http://ecommercesummit.pl/
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.