E-commerce w modzie, cz.2: Ochnik

O spójnej komunikacji w omnichannel i rozwoju sprzedaży internetowej mówi Monika Jedlińska, dyrektor ds. e-commerce, Ochnik S.A.

W całej sieci staramy się prowadzić spójną komunikację – obowiązują takie same ceny, te same akcje promocyjne oraz zasady dotyczące zwrotów. Udział sprzedaży internetowej od dłuższego czasu systematycznie rośnie. Obecnie jest to najdynamiczniej rozwijający się kanał sprzedaży. W ramach e-sklepu powiększa się udział sprzedaży związanej z zamówieniami składanymi przez klientów w salonach stacjonarnych przy udziale pracownika salonu. Zwiększa się również ilość zamówień, w wypadku których klienci, robiąc zakupy w e-sklepie, wybierają dostawę do naszego salonu stacjonarnego. Moim zdaniem najbardziej dynamicznie będzie się rozwijał mobile commerce, aktywnie łącząc sprzedaż sklepową i online’ową. Będziemy zmierzać do realizowania transakcji na wszelkich urządzeniach mobilnych.

Data publikacji: 2.02.2017
Przeczytaj również

Handel:
Cross border e-commerce:
Jak wejść na rynki zagraniczne w branży fashion

O tym, co zwiększa szanse na odniesienie sukcesu na rynkach międzynarodowych przez sklep internetowy, rozmawiamy z Natalią Leonard i… więcej »

Handel:
Marketing w e-commerce B2B. Klucz do sukcesu, który jest często pomijany

Marketing w e-commerce B2B, choć nieco inny niż w modelu B2C, jest kluczowym elementem… więcej »

Aktualności:
Rozporządzenie GPSR: Co musisz wiedzieć o Nowych Wymaganiach Bezpieczeństwa Produktów

W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce i technologii, bezpieczeństwo produktów nabiera kluczowego znaczenia. Nowe Rozporządzenie… więcej »