E-commerce w modzie, cz.2: Ochnik

O spójnej komunikacji w omnichannel i rozwoju sprzedaży internetowej mówi Monika Jedlińska, dyrektor ds. e-commerce, Ochnik S.A.

W całej sieci staramy się prowadzić spójną komunikację – obowiązują takie same ceny, te same akcje promocyjne oraz zasady dotyczące zwrotów. Udział sprzedaży internetowej od dłuższego czasu systematycznie rośnie. Obecnie jest to najdynamiczniej rozwijający się kanał sprzedaży. W ramach e-sklepu powiększa się udział sprzedaży związanej z zamówieniami składanymi przez klientów w salonach stacjonarnych przy udziale pracownika salonu. Zwiększa się również ilość zamówień, w wypadku których klienci, robiąc zakupy w e-sklepie, wybierają dostawę do naszego salonu stacjonarnego. Moim zdaniem najbardziej dynamicznie będzie się rozwijał mobile commerce, aktywnie łącząc sprzedaż sklepową i online’ową. Będziemy zmierzać do realizowania transakcji na wszelkich urządzeniach mobilnych.

Data publikacji: 2.02.2017
Przeczytaj również

Handel:
Sklepy typu pop-up ratunkiem w czasach Covid-19?

Element zaskoczenia, urozmaicenie oferty handlowej oraz szansa na przyciągnięcie nowej grupy klientów – to główne korzyści płynące z… więcej »

Handel:
Radosław Knap, PRCH: Wierzę, że uda nam się wypracować efektywne i korzystne dla wszystkich rozwiązania

Rozmawiamy z dyrektorem generalnym Polskiej Rady Centrów Handlowych, Radosławem Knapem.

Eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield podsumowali trzeci kwartał 2020 roku na rynku nieruchomości handlowych w… więcej »