E-commerce w modzie, cz.2: Ochnik

O spójnej komunikacji w omnichannel i rozwoju sprzedaży internetowej mówi Monika Jedlińska, dyrektor ds. e-commerce, Ochnik S.A.

W całej sieci staramy się prowadzić spójną komunikację – obowiązują takie same ceny, te same akcje promocyjne oraz zasady dotyczące zwrotów. Udział sprzedaży internetowej od dłuższego czasu systematycznie rośnie. Obecnie jest to najdynamiczniej rozwijający się kanał sprzedaży. W ramach e-sklepu powiększa się udział sprzedaży związanej z zamówieniami składanymi przez klientów w salonach stacjonarnych przy udziale pracownika salonu. Zwiększa się również ilość zamówień, w wypadku których klienci, robiąc zakupy w e-sklepie, wybierają dostawę do naszego salonu stacjonarnego. Moim zdaniem najbardziej dynamicznie będzie się rozwijał mobile commerce, aktywnie łącząc sprzedaż sklepową i online’ową. Będziemy zmierzać do realizowania transakcji na wszelkich urządzeniach mobilnych.

Data publikacji: 2.02.2017
Przeczytaj również

Handel:
Kto kupuje przez internet, a kto stacjonarnie

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych… więcej »

Handel:
Jak Polacy kupują odzież i obuwie w internecie podczas pandemii

Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat kupowało w ciągu ostatniego roku odzież online, a nieco ponad połowa – obuwie. Co trzeci badany… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »