E-commerce w modzie, cz.2: Ochnik

O spójnej komunikacji w omnichannel i rozwoju sprzedaży internetowej mówi Monika Jedlińska, dyrektor ds. e-commerce, Ochnik S.A.

W całej sieci staramy się prowadzić spójną komunikację – obowiązują takie same ceny, te same akcje promocyjne oraz zasady dotyczące zwrotów. Udział sprzedaży internetowej od dłuższego czasu systematycznie rośnie. Obecnie jest to najdynamiczniej rozwijający się kanał sprzedaży. W ramach e-sklepu powiększa się udział sprzedaży związanej z zamówieniami składanymi przez klientów w salonach stacjonarnych przy udziale pracownika salonu. Zwiększa się również ilość zamówień, w wypadku których klienci, robiąc zakupy w e-sklepie, wybierają dostawę do naszego salonu stacjonarnego. Moim zdaniem najbardziej dynamicznie będzie się rozwijał mobile commerce, aktywnie łącząc sprzedaż sklepową i online’ową. Będziemy zmierzać do realizowania transakcji na wszelkich urządzeniach mobilnych.

Data publikacji: 2.02.2017
Przeczytaj również

Handel:
Trendy w e-commerce 2024: sztuczna inteligencja, portfele cyfrowe oraz social media

W okresie przedświątecznym w 2023 r. odnotowano najwyższą średnią stopę rabatów od 2020 r. Innym zauważalnym trendem jest wyraźny wzrost… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Aktualności:
Premiera aplikacji mobilnej Mohito. LPP stawia na m-commerce

W połowie listopada LPP uruchomiło nową aplikację mobilną, tym razem dla marki Mohito. Podobnie jak jej poprzedniczki w Reserved i Sinsay,… więcej »