E-commerce w modzie, cz.2: Ochnik

O spójnej komunikacji w omnichannel i rozwoju sprzedaży internetowej mówi Monika Jedlińska, dyrektor ds. e-commerce, Ochnik S.A.

W całej sieci staramy się prowadzić spójną komunikację – obowiązują takie same ceny, te same akcje promocyjne oraz zasady dotyczące zwrotów. Udział sprzedaży internetowej od dłuższego czasu systematycznie rośnie. Obecnie jest to najdynamiczniej rozwijający się kanał sprzedaży. W ramach e-sklepu powiększa się udział sprzedaży związanej z zamówieniami składanymi przez klientów w salonach stacjonarnych przy udziale pracownika salonu. Zwiększa się również ilość zamówień, w wypadku których klienci, robiąc zakupy w e-sklepie, wybierają dostawę do naszego salonu stacjonarnego. Moim zdaniem najbardziej dynamicznie będzie się rozwijał mobile commerce, aktywnie łącząc sprzedaż sklepową i online’ową. Będziemy zmierzać do realizowania transakcji na wszelkich urządzeniach mobilnych.

Data publikacji: 2.02.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
Świąteczny pop-up store marki Recman w centrum handlowym Westfield Arkadia

W dniach 24.11-24.12 w Westfield Arkadia w Warszawie polska marka mody męskiej Recman wystawia wyjątkowy pop-up z dedykowaną ofertą męskich… więcej »

Handel:
Ulice handlowe z najwyższymi czynszami na świecie

Raport międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield Main Streets Across the World (Główne ulice handlowe… więcej »