E-obuwie rusza z pierwszym sklepem odzieżowym Modivo

Modivo, należąca do e-obuwie multibrandowa platforma z modą premium, doczekała się pierwszego salonu stacjonarnego. W warszawskiej Galerii Młociny (na poziomie I) otwarto nowoczesny, technologicznie zaawansowany sklep łączący świat zakupów off-line z on-line.

Salon Modivo koncepcyjnie zbliżony jest do tego, co oferują sklepy spod szyldu eobuwie.pl. Główny nacisk położony został na doświadczenie zakupowe klienta i obsługę premium. Na odwiedzających czeka wiele unikalnych w branży modowej udogodnień, m.in. możliwość zamawiania rzeczy bezpośrednio z przymierzalni czy cyfrowe rekomendacje produktów pasujących do wybranych stylizacji.

Eobuwie.pl uruchomiło własny e-commerce z modą premium w marcu 2019 r. Obecnie Modivo jest dostępne nie tylko w Polsce, ale i na 10 rynkach zagranicznych. Do tej pory marka funkcjonowała tylko online. W rozwoju Modivo eobuwie.pl stawia na docieranie do nowej grupy konsumentów i rozwijanie unikalnego customer experience. Stąd decyzja o udostępnieniu oferty także stacjonarnie.

– Naszym motorem napędowym są innowacje. Przy realizacji każdego kolejnego projektu chcemy dostarczać klientom nowych, niespotykanych dotąd doświadczeń zakupowych. Stawiamy na pełną integrację kanałów sprzedaży. Coraz więcej klientów ceni jakość doświadczenia zakupowego co najmniej na równi z samymi produktami. Doceniają nowości technologiczne i świadomie dysponują swoim czasem. Technologia wpływa na ich zachowania w coraz głębszym stopniu, np. robiąc zakupy, przeglądają oferty sklepu internetowego, porównują ceny i oglądają produkty stacjonarnie – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

Na dwóch poziomach, na ponad 2,5 tysiącu mkw. powierzchni i dedykowanej antresoli, do dyspozycji klientów przygotowano 65 tabletów do składania zamówień i przeglądania oferty. Prezentowana jest ona także na 94 ekranach multimedialnych i manekinach.

– Za sprawą nowych technologii będziemy mogli zapewnić naszym klientom całkiem nowe doświadczenie zakupowe. Będą oni mogli zamawiać produkty bezpośrednio z przymierzalni, otrzymają także rekomendacje produktów pasujących do wybranych stylizacji – dodaje Paulina Ciecierska, dyrektor marketingu Modivo.

Klienci mogą liczyć też na pomoc konsjerża, który kompletuje zamówienie i dostarcza wybrane produkty bezpośrednio do przymierzalni oraz doradza w wyborze.

Data publikacji: 13.07.2020
Przeczytaj również

Rynek:
CCC: udany kwartał dzięki omnichannel

Grupa obuwnicza CCC zakończyła IV kwartał 2020 roku wzrostem sprzedaży o 2% rdr. Działalność Grupy znalazła się w tym okresie… więcej »

Rynek:
Paweł Broński, Strima: Pandemia może przynieść korzyści europejskim producentom odzieży

„Jeśli ceny frachtów morskich i trudności z rezerwacją kontenerów potrwają jeszcze rok, to marzenia ekologów o zrównoważonym… więcej »

Rynek:
ZPPM Lewiatan walczy o polskie firmy z branży mody

Pandemia to ogromne wyzwanie dla polskich przedsiębiorców. Jak zauważa w wywiadzie dla nas Bogusław Słaby, prezes zarządu Związku… więcej »