Retail Marketing Forum to coroczne wydarzenie poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tematem najbliższej edycji, która odbędzie się 10 kwietnia w Warszawie, będzie sprzedaż wielokanałowa.
Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych, by w ciągu jednego dnia imprezy zaprosić ich do dyskusji na temat dobrych praktyk w marketingu i sprzedaży. Uczestników przyciągają merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów, oferty wystawców, a także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych. Forum jest dla uczestników nie tylko źródłem inspiracji, ale też impulsem do działania, wprowadzania ulepszeń i szukania nowych możliwości dla ich biznesów.
Podczas 11. Retail Marketing Forum będzie można dowiedzieć się m.in. jak zoptymalizować działania sprzedażowe i marketingowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów, jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne, retailtainment, big data i sms-marketing, by więcej sprzedawać, jak związać klienta emocjonalnie z marką, a także jakie są tajniki e-commerce nowej generacji.
Ponadto, uczestnicy poznają sposoby zwiększenia sprzedaży dzięki lepszemu dopasowaniu działań marketingowych do zmieniających się oczekiwań e-klientów, dowiedzą się, w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową, dotrzeć do konsumenta z potencjalnie długim procesem decyzyjnym oraz usprawnić system płatności.
Uczestników Retail Marketing Forum zapraszamy do rejestracji przez stronę internetową: http://retailmarketingforum.com/.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.