EuroShop 2020 w lutym

Mimo, że 20. edycja organizowanych co trzy lata targów dla handlu detalicznego EuroShop odbędzie się za kilka miesięcy, już teraz organizatorzy targów przewidują osiągnięcie rekordów z 2017. W poprzedniej edycji wzięło udział 2 368 wystawców z 61 krajów. Nad Ren przyjechało około 114 000 profesjonalistów z pięciu kontynentów.

Więcej akcji, więcej dramatyzmu, więcej emocji i lepsze nastawienie na oczekiwania klientów to jest to, co musi oferować handel i to jest to, co EuroShop już zrealizowały. Dzięki swoim ośmiu wymiarom targi stawiają na strukturę wystawy zorientowaną na klienta, elastyczną ramę dla synergicznych oddziaływań różnych wymiarów i oferują wiele wolnej przestrzeni do prezentacji ważnych dla przyszłości trendów i innowacyjnych produktów dla handlu detalicznego w świecie. Osiem wymiarów to: Shop Fitting & Store Design, Visual Merchandising, Lighting, Retail Marketing, Retail Technology, Expo & Event Marketing, Food Service Equipment i Refrigeration & Energy Management.

Stan zamówień we wszystkich ośmiu wymiarach EuroShop 2020 jest bardzo dobry. Szczególnym powodzeniem cieszą się branże Retail Technology, Refrigeration & Energy Management i Shopfitting/Store Design.

W programie towarzyszącym EuroShop mieszczą się liczne atrakcje, np. POPAI Village, Ecopark, Designers Village i Italian Lighting Lounge. Ponadto, EuroShop oferuje praktyczne wykłady prowadzone przez renomowanych prelegentów na temat Store Design, Retail Technology, Omnichannel, Retail Marketing, Energy Management, Retail Designers, Start-up i Expo & Event. Wszystkie atrakcje i cykle wykładów są uwzględnione w cenie biletów wstępu i można brać w nich udział bez konieczności wcześniejszej rejestracji.

Obecnie realizowana przebudowa wejścia Süd Messe Düsseldorf obejmuje także budowę całkowicie nowej hali nr 1, która będzie dostępna na EuroShop. Dotychczasowe mniejsze hale 1 i 2 zostały zburzone i zastąpione nową supernowoczesną konstrukcją. Wyróżniki tej nowej hali to 158 m długości, 77 metrów szerokości i ponad 12 000 m2 powierzchni. Poza połączeniem z halami 3 i 4 magistrala od wejścia Süd prowadzi prosto do pozostałych terenów targowych. Dzięki temu Messe Düsseldorf znacznie zwiększa możliwości użytkowe tej hali i jednocześnie poprawia elastyczność jej aranżacji. Premierę nowa hala świętować będzie już tej jesieni. Po raz pierwszy wykorzystana będzie we wrześniu.

EuroShop 2020 otwarte będą dla profesjonalistów od niedzieli 16.02 do czwartku 20.02.2020, codziennie od 10.00 do 18.00. Bilet jednodniowy kosztuje 80 € (60 € w przedsprzedaży online), dwudniowy 120 € (100 € w przedsprzedaży online), bilet na całą imprezę 180 € (150 € w przedsprzedaży). Bilety wstępu upoważniają do bezpłatnego dojazdu i powrotu z targów środkami komunikacji publicznej VRR. (Verkehrsverbund-Rhein-Ruhr). www.euroshop.de

źródło: materiały prasowe

Data publikacji: 4.11.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Targi:
Techtextil i Texprocess 2024:
Wgląd w przyszłość przemysłu odzieżowo-tekstylnego

23 - 26 kwietnia we Frankfurcie odbędą się targi Techtextil i Texprocess. To świetna okazja, aby zobaczyć, w jakim kierunku zmierza produkcja… więcej »

Targi:
Targi RetailShow 2023 już w tym tygodniu

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się 22-23 listopada br.  w Centrum EXPO XXI w Warszawie. To najważniejsze… więcej »