Expo Marketing 2017: efektywne stoisko targowe

12 października w Warszawie odbędzie się druga edycja szkolenia Expo Marketing. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Stoisko targowe, które więcej sprzedaje”. 

W programie warsztatów z marketingu wystawienniczego znajdą się następujące zagadnienia:

  • jak przygotować się do targów, aby odnieść zamierzony sukces;
  • w jaki sposób sprawić, by odwiedzili nas na stoisku ci klienci, na których nam najbardziej zależy; 
  • jak stworzyć klientowi unikalne doświadczenie zakupowe, by chętnie nas odwiedził na stoisku, świetnie się u nas czuł i miło robił z nami interesy;
  • jak zastosować techniki profesjonalnej sprzedaży, by odwiedzający stoisko stali się naszymi klientami oraz jak zyskać ich lojalność.

Na te pytania uczestnicy Expo Marketing poznają odpowiedzi podczas wykładów oraz warsztatów, które dadzą możliwość wspólnego przećwiczenia zdobytej wiedzy i ułatwią przełożenie ich na praktyczne działania w firmie. 

O wysoki poziom merytoryczny szkolenia i przyjemną atmosferę zadba wykładowca Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie: www.expomarketing.com.pl

Data publikacji: 26.09.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszają dofinansowania do szkoleń dla firm handlowych. Sprawdź, czy możesz skorzystać

Wkrótce startuje program dofinansowań do szkoleń i doradztwa dla firm z sektora handlowego, w tym także z branży mody. Projekt „Rozwój… więcej »

Marketing:
Golden Marketing Conference: nowe trendy

7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania… więcej »

Aktualności:
Dofinansowania do szkoleń i usług doradczych dla przemysłu mody

Trwa nabór wniosków do projektu Przepis na Rozwój – Kompetencje szyte na miarę. W jego ramach przedsiębiorstwa z branży fashion mogą… więcej »