Fashion Business Congress: Marka w modzie

Jak budować brand w sektorze fashion, jaką strategię obrać w dobie omnichannel, w jaki sposób promować markę i zarządzać nią oraz jak wejść na rynki zagraniczne  – to niektóre z pytań, na które można było znaleźć odpowiedzi podczas tegorocznej edycji Fashion Business Congress.

1 października 2015 r. w Instytucie Europejskim w Łodzi odbył się Fashion Business Congress – impreza dedykowana firmom, które są zainteresowane rozwojem brandu w sektorze fashion. W wydarzeniu wzięło udział ponad 100 osób – właściciele i menedżerowie przedsiębiorstw z branży mody oraz marketerzy.

Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak można budować strategie marketingowe w różnych segmentach rynku mody. Wykład na temat przeprowadziła Monika Kapłan-Gerc z Pink Cigarette. Kolejnym ważnym zagadnieniem, poruszanym podczas kongresu, było tworzenie marki w omnichannel. O spójnym i konsekwentnym budowaniu brandu w handlu wielokanałowym mówili Mateusz Kowalczyk z i-systems, Piotr Urbaniak z Traffic Trends oraz Katarzyna Pęczar z Fast White Cat. O tym, jak skutecznie kreować markę mówił Jerzy Osika z Promedia. Z kolei Edyta Bonin z Międzynarodowych Targów Poznańskich zaprezentowała na przykładzie programu Polska Moda, jak można promować wspólnie rodzime marki. Organizatorzy Fashion Business Congress poświęcili też sporo uwagi możliwościom promowania marek na rynkach zagranicznych. Brandingowi międzynarodowemu na targach branżowych poświęcony był wykład Krystyny Sławskiej z Igedo Company. Natomiast japoński doradca Susumu Miyazaki podpowiedział, jak przez targi JIAM w Osace i Japonię zaistnieć na rynku azjatyckim. Jak zdobyć fundusze unijne na innowacje i rozwój  brandu modowego można było dowiedzieć się od Aleksandry Krysiak z PIOT-u, Natomiast zagadnieniu marki w handlu detalicznym poświęcona była prelekcja Radosława Knapa z PRCH. Część wykładową zwieńczył panel dyskusyjny na temat trendów w zarządzaniu marką, w którym wzięli udział Iwona Kossmann z  Kossmann Fashion, Piotr Tomczak z Zibi, Krystyna Sławska z Igedo Company, Mateusz Kowalczyk z i-systems, Piotr Urbaniak z Traffic Trends oraz Katarzyna Pęczar z Fast White Cat.

Uczestnicy mogli także skorzystać z bezpłatnych konsultacji na stoiskach informacyjnych partnerów Fashion Business Congress: Fast White Cat, i-systems, Traffic Trends, JIAM, Igedo Company, Targów Mody Poznań oraz Allcompu. Swym  patronatem wsparła wydarzenie firma Amann,  dzięki której  marki  mogą chwalić się najwyższą jakością swych produktów.

Patronatem honorowym objęły imprezę: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Polska Rada Centrów Handlowych, Apparel.info.pl. Patronatu medialnego udzieliły: Fashionbusiness.pl, Moda Męska i Galerie Handlowe. Sponsorzy upominków: Unilever, Toni&Guy. Rexona, Vaseline i Pilomax.

 

Partnerzy-Honorowi

Data publikacji: 6.10.2015
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży

14 października zapraszamy na szkolenie online, które pomoże Wam w skutecznym radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży B2B (business… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak skorzystać z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Sprawdź, jak możesz uzyskać dofinansowanie na szkolenia realizowane przez firmę Promedia Jerzy Osika:

Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja Golden Marketing Conference, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook,… więcej »