Francuska marka kosmetyków La Sultane de Saba w Polsce

Francuska marka selektywnych kosmetyków La Sultane de Saba hucznie ogłosiła swoją obecność na rynku polskim podczas 43. kongresu i targów LNE. Uczestnicy wydarzenia zachwycili się nie tylko luksusowym designem produktów i ich skutecznymi recepturami, ale również wyjątkowymi zapachami stworzonymi przez paryskiego mistrza perfumiarstwa.

Koncepcja La Sultane de Saba opiera się na starożytnych i drogocennych rytuałach piękna orientalnych kobiet, przekazywanych z pokolenia na pokolenie z matki na córkę. Poprzez swoje unikalne produkty oraz zabiegi dostępne w olśniewającej palecie zapachów i kolorów, La Sultane de Saba zachęca do marzeń oraz podróży, przenosząc do krainy słońca, gdzie ciało oraz umysł odnajduje esencję relaksu i dobrego samopoczucia.

Twórczyni La Sultande de Saba, Vanessa Sitbon odziedziczyła sekrety piękna łaźni tureckiej należącej do jej rodziny w Fezie w Maroku. Wierna swoim marzeniom i pamięci matki, w 1998 roku stworzyła pierwsze profesjonalne produkty do SPA, inspirowane kulturami i tradycjami przodków. Obecnie produkty marki cieszą się ogromnym uznaniem w 24 krajach na całym świecie. Z autorskich zabiegów La Sultane de Saba można skorzystać na przykład w hotelu Rixos The Palm w Dubaju czy Cheval Blanc w Paryżu.

W asortymencie La Sultane de Saba znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. Kosmetyki od samego początku zbierają świetne recenzje i są polecane Klaudię el Dursi, Idę Nowakowską, kejtkijo. 

Dużą popularnością, tak za granicą, jak i w Polsce, cieszy się ekskluzywna linia GOLD o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym wzbogacona o 23-karatowe złoto, ekstrakt z szampana i wyciąg z macicy perłowej. Wszystkie produkty są wyprodukowane we Francji, nietestowane na zwierzętach oraz posiadają opakowania nadające się do recyklingu.

Oryginalne produkty marki La Sultane de Saba dostępne są w sklepie internetowym generalnego dystrybutora na rynek Polski www.lasultanedesaba.pl oraz w autoryzowanych SPA i hotelach. Aktualnie marka poszukuje nowych partnerów biznesowych oraz ambasadorów.

Data publikacji: 28.11.2022
Przeczytaj również

Beauty:
Jak ekologia wpływa na wybory kosmetyczne Polek? Raport z badań

Są już znane wyniki najnowszego raportu dotyczącego ekologicznych aspektów w wyborach kosmetycznych Polek. Okazuje się, że w mniejszym lub… więcej »

Beauty:
Kampania #lubięsiebie pozyskuje kolejne ambasadorki

Dorota Landowska, Julia Pietrucha, Katarzyna Zawadzka, Karolina Matusik, Monika Krzywkowska i Alina Adamowicz czyli Alka Positive dołączyły do… więcej »

Beauty:
Prouvé: Jesienna regeneracja włosów i skóry głowy

Jesień przynosi zimne i suche powietrze, które może sprawić, że włosy będą kruche. Spadek temperatury może też powodować puszenie się… więcej »