Nowe ambasadorki 3.edycji projektu #lubiesiebie

5 wspaniałych aktorek – Katarzyna Herman, Jowita Budnik, Joanna Liszowska, Aleksandra Hamkało i Małgorzata Pieczyńska – dołączyło do grona ambasadorek 3.edycji znanej kobiecej akcji.

Nowe ambasadorki 3.edycji projektu #lubiesiebie mówią jednym głosem: „Samoakceptacja jest ważna, samoakceptacja pomaga w życiu, samoakceptacja jest wręcz niezbędna. Samoakceptacja siebie jest bezwarunkowa; oznacza to, że akceptujesz siebie takim, jakim jesteś. To najlepszy prezent jaki możemy sobie zrobić – Lubić siebie. Kiedy się same lubimy, świat też będzie nas lubił”. Namawiają kobiety, aby polubiły siebie, bo wtedy życie jest łatwiejsze i milsze.

Ola Hamkało – „Przeszłam bardzo długą drogę i wykonałam bardzo dużo ciężkiej pracy, żeby móc powiedzieć to z dumą i z pełną odpowiedzialnością za swoje słowa – lubię siebie.

Joanna Liszowska  – „Lubię siebie, bo to ważne, bo spędzam, ze sobą każdą sekundę mojego życia, wiec lepiej spędzić ją z kimś kogo lubisz, akceptujesz i kto się śmieje 😊”

Katarzyna Herman – „Lubię siebie, bo tak, a czemu nie? Bo to rozsądne, bo jeżeli nie będę siebie lubiła to będę marudą. A bardzo nie lubię marud.”

Małgorzata Pieczyńska –  „Jestem osobą, która lubi siebie. Wydaję mi się, że zawdzięczam to nie tylko sobie. Uważam, że nie ma miłości bez wolności. I ta wolność powoduje, że jest inspiracja do rozwoju „

Jowita Budnik –  „Lubię siebie, naprawdę od zawsze. Bycie ze sobą w zgodzie i w sympatii, czasami nawet miłości po prostu ułatwia życie”

A pomysłodawca i inicjator akcji Doktor Franciszek Strzałkowski, twórca Kliniki Strzałkowski tak podsumowuje  – „Cieszę się, że jest to już 3.edycja projektu #lubiesiebie. Jest mi niezmiernie miło, czuję się naprawdę zaszczycony, że po raz kolejny dołączyły do nas inspirujące kobiety i że razem możemy dla innych kobiet zrobić coś cennego i ważnego.”

Partnerami 3. Edycji są Fillmed Polska i Oslo Skin Lab  

„Filozofia marki Laboratoires FILLMED opiera się na myśli „positive pro-ageing” – akceptacji siebie i cieszenie się życiem bez względu na wiek. To także wolność w dokonywaniu wyborów i świadomość, że stawianie na siebie – bo #lubiesiebie – jest najlepszym wyborem.  Doskonale wpisuje się to w ideę kampanii #LubięSiebie i self-love jako przykładu pozytywnego egoizmu. Jednak w obecnych czasach, kiedy każdy ma dostęp do aplikacji poprawiających wygląd, niezwykle ważne jest wsparcie w budowaniu wysokiej samooceny i wiary w siebie. Nie mogło nas zabraknąć w Projekcie #LubięSiebie, którego jesteśmy partnerem już po raz drugi. Uczmy się czerpać przyjemność z tego, że dojrzewamy oraz w jaki sposób to robimy” – mówi Monika Nowak-Bartyzel , dyrektor generalna Laboratoires FILLMED Polska

„Oslo Skin Lab to skandynawska marka, w sercu której drzemie filozofia slow-age. Na czym właściwie polega ta filozofia? Najprościej mówiąc, na kochaniu i akceptowaniu siebie – w każdym wieku i na każdym etapie życia, ponieważ życie zawsze może zaoferować nam wiele, a tylko od nas zależy czy i w jaki sposób to przyjmiemy. Naszym flagowym produktem jest bioaktywny kolagen The Solution™, który powstał, by opóźniać i spowalniać procesy starzenia, lecz nie zaprzeczać im. W Oslo Skin Lab jesteśmy pewni, że możemy dbać o siebie, w zgodzie ze sobą, a także miłością i szacunkiem do upływu czasu. I tego też uczymy kobiety każdego dnia. Współpraca z Kliniką Strzałkowski i bycie partnerem kampanii #Lubiesiebie idealnie dopełnia się z naszą misją.” – mówi Natalia Zgorzelska z Oslo Skin Lab

Zdjęcia: Justyna Dudek

Kostiumy: Dorota Williams

Fryzury: Grzegorz Duzy

Make up: Iwona Mularczyk

Produkcja: Joanna Sokołowska-Pronobis

1-sza edycja projektu #lubiesiebie wystartowała w grudniu 2022 roku i otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet.

Kolejna 4. już edycja projektu, z udziałem nowych ambasadorek wystartuje w marcu 2024 roku.

Data publikacji: 12.10.2023
Przeczytaj również

Beauty:
Kampania #lubięsiebie pozyskuje kolejne ambasadorki

Dorota Landowska, Julia Pietrucha, Katarzyna Zawadzka, Karolina Matusik, Monika Krzywkowska i Alina Adamowicz czyli Alka Positive dołączyły do… więcej »

Beauty:
Prouvé: Jesienna regeneracja włosów i skóry głowy

Jesień przynosi zimne i suche powietrze, które może sprawić, że włosy będą kruche. Spadek temperatury może też powodować puszenie się… więcej »

Beauty:
L’Oréal: konsumenci oczekują innowacyjnych rozwiązań od każdej branży

Innowacje są kluczem do sukcesu każdej organizacji oraz motorem napędowym zmian - uznali zgodnie uczestnicy debaty L’Oréal Polska i Kraje… więcej »