Jak wystawiać się profesjonalnie

12 października w Warszawie warto było wziąć udział w szkoleniu Expo Marketing, wyjątkowym wydarzeniu z zakresu marketingu wystawienniczego.

W warsztatach wzięło udział prawie 70 osób. Dowiedziały się one m.in., jak skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe i sprzedażowe oraz visual merchandising w komunikacji z klientami przed, w trakcie i po targach, aby zmaksymalizować korzyści płynące z uczestnictwa w imprezie wystawienniczej.

Patronem głównym Expo Marketing były Międzynarodowe Targi Poznańskie, partnerem strategicznym firma Extend Vision, a partnerami targi: International Home & Housewares Show w Chicago oraz Inetrior Design Forum i Home & Food w Warszawie. Patronatem honorowym objęła wydarzenie Polska Izba Przemysłu Targowego. Szkolenie poprowadził Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Partner Główny

Partnerzy Honorowi

   

Patroni Medialni  

Data publikacji: 15.11.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
GMC Summer Camp – otwórz drzwi internetowej sprzedaży

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »