Jak wystawiać się profesjonalnie

12 października w Warszawie warto było wziąć udział w szkoleniu Expo Marketing, wyjątkowym wydarzeniu z zakresu marketingu wystawienniczego.

W warsztatach wzięło udział prawie 70 osób. Dowiedziały się one m.in., jak skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe i sprzedażowe oraz visual merchandising w komunikacji z klientami przed, w trakcie i po targach, aby zmaksymalizować korzyści płynące z uczestnictwa w imprezie wystawienniczej.

Patronem głównym Expo Marketing były Międzynarodowe Targi Poznańskie, partnerem strategicznym firma Extend Vision, a partnerami targi: International Home & Housewares Show w Chicago oraz Inetrior Design Forum i Home & Food w Warszawie. Patronatem honorowym objęła wydarzenie Polska Izba Przemysłu Targowego. Szkolenie poprowadził Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Partner Główny

Partnerzy Honorowi

   

Patroni Medialni  

Data publikacji: 15.11.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »