Jak wystawiać się profesjonalnie

12 października w Warszawie warto było wziąć udział w szkoleniu Expo Marketing, wyjątkowym wydarzeniu z zakresu marketingu wystawienniczego.

W warsztatach wzięło udział prawie 70 osób. Dowiedziały się one m.in., jak skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe i sprzedażowe oraz visual merchandising w komunikacji z klientami przed, w trakcie i po targach, aby zmaksymalizować korzyści płynące z uczestnictwa w imprezie wystawienniczej.

Patronem głównym Expo Marketing były Międzynarodowe Targi Poznańskie, partnerem strategicznym firma Extend Vision, a partnerami targi: International Home & Housewares Show w Chicago oraz Inetrior Design Forum i Home & Food w Warszawie. Patronatem honorowym objęła wydarzenie Polska Izba Przemysłu Targowego. Szkolenie poprowadził Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Partner Główny

Partnerzy Honorowi

   

Patroni Medialni  

Data publikacji: 15.11.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Relacja z 12. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Powrót w wielkim stylu

24 października 2023 r. w Łodzi odbyła się 12. edycja Fashion Business Congress. Celem wydarzenia, organizowanego przez firmę Promedia Jerzy… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business Congress: Zgłoszenia jeszcze tylko do czwartku (19.10). Zarejestruj się!

Już 24 października 2023 r. w Łodzi odbędzie się 12. Fashion Business Congress. To spotkanie biznesu mody, którego celem jest dostarczanie… więcej »

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »