Joanna Kulig ambasadorką 180-lecia W.KRUK

Najstarsza marka jubilerska w Polsce obchodzi jubileusz. W.KRUK już od 180 lat projektuje i tworzy autorskie kolekcje biżuterii. W urodzinowym roku marka podkreśla, że każda kobieta ma swój naturalny blask, a biżuteria W.KRUK pomaga go wydobyć. Ambasadorką jubileuszu W.KRUK jest Joanna Kulig. W kampanii towarzyszą jej niezwykłe kobiety m.in. pisarka Joanna Bator, sportsmenka Joanna Fiodorow oraz nauczycielka Zyta Czechowska.

Ambasadorką jubileuszowego roku W.KRUK jest jedna z najbardziej utalentowanych polskich aktorek filmowych i teatralnych młodego pokolenia. Odnosząca sukcesy w Polsce i za granicą Joanna Kulig uosabia wyjątkowy blask kobiecości. Blask ten łączy niezwykły talent i wytrwałość w realizacji zawodowych marzeń z naturalnym pięknem i bezpretensjonalną subtelnością. Joanna Kulig jest przykładem nowoczesnej kobiety, którą można podziwiać, utożsamiać się z nią i zaprzyjaźnić. Szczerej i wiernej swoim przekonaniom.

– Kobiecość jest dla mnie wartością i źródłem inspiracji. Uwielbiam ją za niewyczerpany potencjał i różnorodność. Mądrość, wrażliwość i wytrwałość. Akceptuję jej słabości, które staram się zamieniać w siłę. Jestem kobietą, wyrosłam w domu pełnym kobiet, a życiu zawodowym wciąż wcielam się w inną bohaterkę. Każda jest wyjątkowa, każda ma swój naturalny blask. Blask kobiecości, który celebruję, doceniam za piękno i wyjątkową moc – mówi aktorka.

Aby podkreślić, że kobiecość ma wiele twarzy, a każda emanuje naturalnym i jedynym w swoim rodzaju blaskiem W.KRUK zaprosił do celebracji jubileuszu również inne wyjątkowe kobiety. Pisarkę Joannę Bator, której osobisty blask to natchnienie i szczególna wrażliwość. Odnoszącą liczne sukcesy sportsmenkę Joannę Fiodorow reprezentującą blask ze zwycięstwa i wytrwałości w dążeniu do upragnionego celu. Zytę Czechowską, nauczycielkę roku 2019, kobietę ogromnej empatii i szacunku dla drugiego człowieka, której blask płynie prosto z serca. Agentkę modelek Angelikę Wierzbicką, które uosabia blask piękna, definiowanego klasycznością rysów na równi z doświadczeniem i mądrością. Wśród tegorocznych ambasadorek znalazła się również kierowniczka jednego z salonów W.KRUK, Aleksandra Drozdowska, która reprezentuje blasku płynący z pasji, szczególnego umiłowania do pięknej biżuterii, które łączy kobiety pracujące w W.KRUK i na co dzień będące częścią świata marki.

Autorska kolekcja biżuterii Blask

Obchody roku jubileuszowego W.KRUK rozpoczyna prezentując kolekcję biżuterii Blask. Najnowsza autorska biżuteria W.KRUK zainspirowana została tytułowym blaskiem. W wyjątkowej kolekcji odnajdziemy złote i srebrne formy pierścionków, bransolet, kolii i naszyjników oraz kolczyków. Wykonane jubilerską techniką pozwalającą uzyskać niezwykłą nieregularność faktury kruszcu, zdobione połyskującymi kamieniami, stanowią unikalną i ponadczasową interpretację motywu blasku, mieniących się fajerwerków oraz świetlistego rozbłysku. W kolekcji znajdują się wzory biżuterii zdobione szlachetnymi diamentami i białymi topazami oraz cyrkoniami połyskującymi subtelnym lśnieniem. Zaprojektowano również biżuterię bezkamieniową, której świetlistości nadaje odwzorowana w metalu szlachetnym forma pięknej iskry światła. Kolekcja autorska Blask w charakterystyczny dla W.KRUK sposób łączy elegancję, aktualne trendy i kunszt jubilerski z nowoczesnymi propozycjami biżuterii na wielkie wyjścia i na co dzień.

Nowa kolekcja jest już dostępna w salonach W.KRUK oraz w sklepie internetowym wkruk.pl

Data publikacji: 13.03.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »