Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023. Zdjęcia są częścią globalnej kampanii, w której wystąpili czołowi przedstawiciele świata sportu: Sergio Ramos, Nick Pescetto i Scotty James.

„Tommy Hilfiger to marka kultowa, zawsze o niej było głośno, była widoczna na ulicach. Znałem ją już jako młody chłopak, pamiętam, że każdy marzył, żeby mieć coś od Tommy’ego”, powiedział Milik, który jako członek turyńskiego klubu Juventus podpatruje charakterystyczny, modowy sznyt Włochów, również w kontekście okularów przeciwsłonecznych. „We Włoszech mamy w roku około 310-320 słonecznych dni. Tu nie ma znaczenia czy to grudzień, luty czy czerwiec, warunki atmosferyczne są takie, że okulary przeciwsłoneczne stają się niezbędne”, powiedział napastnik. „Okulary przeciwsłoneczne mają kultowy i swobodny styl, z którego słynie marka, łącząc współczesne wpływy z energicznym duchem. Odkrywają na nowo ponadczasową klasykę dla współczesnych gustów”, dodał Milik.

W nowej kampanii przeważa surowość męskiego stylu. Utrzymane w miejskim, streetowym klimacie zdjęcia autorstwa duetu fotografów, Vincenzo Schioppa i Jonathana Santoro, oddają ducha sportowej elegancji okularów Tommy Hilfiger. W kolekcji znalazły się wysokokontrastowe soczewki „TECH”, które nie tylko prezentują się stylowo, ale też zapewniają maksymalną ochronę oczu.

Połączenie praktyczności i mody to esencja stylu marki Tommy Hilfiger. „Elegancja to duże słowo i można je różnie interpretować”, powiedział Milik. „Wiadomo, że kiedy się z kimś spotykamy, automatycznie zwracamy uwagę na jego ubiór. Ale elegancja to nie tylko strój, ale przede wszystkim to, jak ktoś się zachowuje czy szanuje drugiego człowieka, to jest dla mnie ważne”.

Marka Tommy Hilfiger, zapraszając do współpracy Arkadiusza Milika, kontynuuje wieloletnią tradycję angażowania czołowych przedstawicieli świata sportu do swoich kampanii. Współpracowała między innymi z tenisistą Rafael Nadalem, kierowcą wyścigowym Lewisem Hamiltonem czy piłkarzem Diego Maradoną. Hilfiger w swoich kolekcjach często wykorzystywał kolorowe akcenty, nawiązujące do strojów sportowych, takie jak białe koszulki z numerem na plecach, kurtki baseballowe czy legendarne dresy.

Data publikacji: 23.05.2023
Przeczytaj również

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Najpopularniejsze social media. Jakich treści poszukują w nich internauci [raport]

Chociaż na przełomie ostatnich trzech lat postrzeganie social mediów zmieniło się, podium ulubionych platform pozostaje bez zmian. W… więcej »

Handel:
Młode pokolenie chętnie kupuje w sklepach stacjonarnych. Na co zwracają uwagę młodzi konsumenci?

Młode osoby robią zakupy w sklepach stacjonarnych niemal równie często jak starsze, wynika z raportu Bain & Company i Google. Konsumenci z… więcej »